Miksi ei täällä voi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen vakkari

Vieras
kysyä kysymyksiä ilman ettei joku pahoita kysyjän mieltä? Aina tulee ilkeitä vastauksia ja kommentteja vaikka ihan asiallisesti kysyy! Olen muutaman kerran kysynyt täältä neuvoja ja lähes jokaiseen on tullut ilkeilyä.. :/ Enkä ole ainoa joka saa kakkii niskaa kun kysyy jotai. Ja tämäkin viesti ihan ystävällisesti, ja onko täällä "kilttejä" ollenkaan?

en ole vielä törmännyt täällä mihinkään negatiiviseen ihmiseen/ihmisiin,mutta kyllähän niitä varmaa löytyy..jutellaa me entinen vakkari ja muutkin täs ketjussa ainakin kiltisti ja kätetään mutrunaamat jonnekki muualle :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Täällä kannattaa lukea tietyn suodattimen kanssa näitä juttuja :D

samaa mieltä. en oo pahoitaanut mieltäni viel kertaakaan. jätän lukematta tyhmät kommentit tai vain nauran kuinka ihmisillä on niin vaikeaa olla. kyllä täällä kilttejäkin on. minäkin ainakin kovasti yritän vaikka joskus menee hermot kun kysytään pöhköjä. mut en ilkeile. en tee sitä oikeassakaan elämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja heikku:
laskettu 19.04 =) jännittävää tää on..mites sulla?

Mulla on kaks poikaa ja kova vauvakuume! :D
Olette oikeassa, pitää vaa nauraa niille jotka jaksaa ilkeillä ja olla pässejä! :) Mä hankin suodattimen, otan vaa kaiken jotenki liian henk.koht...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Täällä kannattaa lukea tietyn suodattimen kanssa näitä juttuja :D

Myytkö näitä suodattimia? ;) Mun koira on muute Hemuli! :D

No juu voisin vaikka perustaa nettikaupan keskustelu palsta suodattimille :D menisköhän hyvin kaupaksi :D
Kiva nimi sun koiralla :D

ollessa tuntuu että ottaa vielä enempi,kuin myös ihan pienet hauskatki jutut voi olla sellasii et nauraa maha kippurassa vaik ei ois kummonenkaa vitsi ollu =) ai vauvakuume..-no,nyt vaa..you know-yritystä kehiin!

Alkuperäinen kirjoittaja heikku:
ollessa tuntuu että ottaa vielä enempi,kuin myös ihan pienet hauskatki jutut voi olla sellasii et nauraa maha kippurassa vaik ei ois kummonenkaa vitsi ollu =) ai vauvakuume..-no,nyt vaa..you know-yritystä kehiin!

Juu mulla oli raskauksien alussa tunteet tosi sekasi nauroin ja itkin helposti, mut lopussa olin miehen mielestä aivan ihana, sanookin et saisin olla kokoajan raskaana! :) Siinähän oiski syy kolmannelle lapselle!! Koita jaksella mahan kanssa, joka varmasti kasvaa viel! :)

Yhteistyössä