Mistä täällä saisi keskukstella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigru87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tigru87

Aktiivinen jäsen
10.09.2006
3 121
0
36
Aloin tuossa miettiään, kun eräässä ketjussa kyselin mielipiteitä. Paljon tuli pohdintoja, mutta sitten on näitä kommentteja: " mitä sä täällä kyselet, mene lääkäriin" yms. Jos tuolla periatteella mennään, niin eihän tämä palsta pyörisi, sillä jokaiseen kysymykseen on olemassa oma ammattilaisensa, mutta miksei voisi ensin kysyä täältä, jos vaikka joku olisi saman kokenut ja vasta sitten ottaa yhteyttä alan ammattilaiseen... :whistle: :/

Tuntuu että aina kun jotain kysyy niin saa paskaa niskaan.. :headwall: Vai oliskohan tarpeellista poistaa nuo numerot nimimerkin perästä??? :whistle:

Kiitos ja kumarrus.. :flower:

joo, tääl jos jotain aloittaa kyselemään ja haluis täältäkin sitä neuvoa, ni toiset on tosiaan sitä et paskaa sataa niskaan sen minkä kerkee! vittu et mua kyrsii kans tommoset ihmiset!!! et jos asiallisesti kysyy jotain tältä palstalta ni tulee semmosia kommentteja et huh huh! vittu pitäkää palstanne!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
joo, tääl jos jotain aloittaa kyselemään ja haluis täältäkin sitä neuvoa, ni toiset on tosiaan sitä et paskaa sataa niskaan sen minkä kerkee! vittu et mua kyrsii kans tommoset ihmiset!!! et jos asiallisesti kysyy jotain tältä palstalta ni tulee semmosia kommentteja et huh huh! vittu pitäkää palstanne!

:hug: suodattimet vaan päälle.. :whistle:

Lähinnä sitä mietin, että miks näin ja miks aina harmaat? Mä ainakin uskallan sanoa kaiken mustana.. :whistle:

Yhteistyössä