Z
zeppeliini
Vieras
Miksi edes se ei motivoi millään tavalla... Mistä sen motivaation löytäis, joka myös pysyisikin kauemmin kuin viikon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Onko sulla kovastikin ylipainoa? Jos niin mene lääkäriin ja pyydä apua. Lapsi ei voi saada ikuisesti, joten kovin kauaa ei kannata asian kanssa pähkäillä
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Ei oo oikeesti tarpeeks tahtoa saada sitä vauvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninde:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Ei oo oikeesti tarpeeks tahtoa saada sitä vauvaa.
No itse asiassa kyllä on
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:Alkuperäinen kirjoittaja ninde:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Ei oo oikeesti tarpeeks tahtoa saada sitä vauvaa.
No itse asiassa kyllä on
No ei taida olla. Sama juttu röökaamisen jne. kanssa.
Itsekästä.
Alkuperäinen kirjoittaja tyyhtynen:Alkuperäinen kirjoittaja ddd:Alkuperäinen kirjoittaja ninde:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Ei oo oikeesti tarpeeks tahtoa saada sitä vauvaa.
No itse asiassa kyllä on
Itsekästä.
Ei, älkää sanoko noin. Kyllä lapsettomuus vetää aika surulliseksi, voi olla aika vaikea löytää sitä tsemppiä mitä laihduttamiseen tarvii.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja tyyhtynen:Alkuperäinen kirjoittaja ddd:Alkuperäinen kirjoittaja ninde:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Ei oo oikeesti tarpeeks tahtoa saada sitä vauvaa.
No itse asiassa kyllä on
Itsekästä.
Ei, älkää sanoko noin. Kyllä lapsettomuus vetää aika surulliseksi, voi olla aika vaikea löytää sitä tsemppiä mitä laihduttamiseen tarvii.
Siis puhuttiinko tässä jossain, että ap olis kauankin yrittänyt? Mä käsitin, että hänen pitäis laihduttaa, ennen kuin voi raskautta yrittää. Ja jos vauvankaipuu kova, niin luulis motivaatioo löytyvän.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Onko sulla kovastikin ylipainoa? Jos niin mene lääkäriin ja pyydä apua. Lapsi ei voi saada ikuisesti, joten kovin kauaa ei kannata asian kanssa pähkäillä
On, vähintään 45 kiloa pitäisi saada pudotettua :ashamed: Itsekuri on tosi huono esim. kaupassa. On aivan liian helppo ostaa herkkuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:Alkuperäinen kirjoittaja ninde:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Ei oo oikeesti tarpeeks tahtoa saada sitä vauvaa.
No itse asiassa kyllä on
Itsekästä.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Sillon kannattas miettiä miten meinaa laihduttaa ja miksi. Motivaatio ei pysy liian tiukalla dietillä ja liian kauas ei kannata aatella. Mulla kävi niin että tulinkin raskaaksi alotettuani laiharin. Nyt sitten jatkan ja ollu kohta 4kk asialla. Kyl se vaan on kiinni itsestä ja omasta motivaatiosta.
Alkuperäinen kirjoittaja ninde:Oon kans vähän samassa tilanteessa, ja miettinytkin lääkärille menoa. Minkälaista apua ne käytännössä voi (tk)lääkärissä antaa? jotain laihdutuspillereitä vaan vai ohjata johonkin ravintoterapeutille tms? Ja onks siitä oikeesti mitään hyötyä, tiedän kyllä itsekin miten PITÄISI syödä ja paljonko liikkua,mut ei se vaan auta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilja:Kromia ja kalorilaskuri.fi. Onnea laihdutukseen!