vierailija
Huoh,,
Meillä on 3 litrainen tosi tehokas auto, meinaatko että tehokkaalle autolle riittää samanverran pakoputkia kuin vässykkäautolle?
4.2 litranen ja yksi putki alusta loppuun
Huoh,,
Meillä on 3 litrainen tosi tehokas auto, meinaatko että tehokkaalle autolle riittää samanverran pakoputkia kuin vässykkäautolle?
Kiitos tiedosta. Alan nyt työntämään perunoita jokaiseen ylimääräiseen pakoputkeen. T: pyöräilevä nainenTietenkin, siksi voit tehdä ympäristöteon tukkimalla sen ainoan putken esim. perunalla
Ei avointa putkea - ei saasteita! Jokainen pakoputki saastuttaa yhden pyöräilevän naisen nielun. Jos avoimia putkia onkin kolme saastuvat myös kaksi muuta aukkoa
Miksi sitten ihmiselle ei ole kehittynyt neljää peräaukkoa?Moottoria alkaa ahdistaa, jos kaasut ei pääse kevyesti ulos, se vaatii hyvää tuuletusta.
jotkut käy kusella ja autot bensalla.Miksi sitten ihmiselle ei ole kehittynyt neljää peräaukkoa?
Vain ja ainoastaaan ulkonäön vuoksi.
Toisesta putkesta menee ilma sisälle, toisesta ulosMeidän lapsen mopoautossakin on 2 pakoputkee. Tosin, vain toisesta näyttää tulevan käryä. Onkohan se toinen putki tukossa?
Mulla on kyllä Vulvassa 2 sellasta putkee.Vain ja ainoastaaan ulkonäön vuoksi.
Ei rekoissakaan ole useampaa pakoputkea
On kyllä mulla on grrnivirhe mutMiksi sitten ihmiselle ei ole kehittynyt neljää peräaukkoa?
Pötyä - itellenikin riittää yksi peräaukko ja hyvin kulkee kaasut...Moottoria alkaa ahdistaa, jos kaasut ei pääse kevyesti ulos, se vaatii hyvää tuuletusta.
Nyt puhutaan autoista.Mulla on kyllä Vulvassa 2 sellasta putkee.
Muulla ei, tai ainakin joskus tuntuu, et saisi olla enemmänkin reikiä. Olen vegaani, eli kaasua todella tulee.Pötyä - itellenikin riittää yksi peräaukko ja hyvin kulkee kaasut...
Aika pieni teillä auto, sisätilat 3 litraa?Huoh,,
päättömällä onMiksi sitten ihmiselle ei ole kehittynyt neljää peräaukkoa?