Alkuperäinen kirjoittaja toinen onnellinen ihmettelijä:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:No mää en näe asiaa noin. Ihmisten vuoroviestinnän erilaisuudessa saattaa joku ottaa herneitä nenäänsä. Toinen kertoo kuinka raskasta hänellä on ollut kun lapsi on herättänyt viimeyönä 1h välein. Toinen tokaisee: aijaa, no meidän petteri nukkuu aina niin hyvin, kun MINÄ olen syöttänyt sen niin hyvin etukäteen. Jos laiminlöisin poikaani, niin tottahan toki poika heräilee.."
Ja no soppa on siitä valmis.
Sinä oletkin aina ja kaikkien kanssa kaikesta eri mieltä. Minun tapauksessani ei ole mistään sopista kyse. Vaan puhtaasti siitä, että lapsen kanssa ei voi eikä saa olla helppoa 90 %:n ihmisistä mielestä. En itse arvostele toisten vanhemmuutta tai anna neuvoja, koska tiedän kuinka raskasta on kuunnella marmatusta.
minulla on päinvastaisia kokemuksia.. eli 90% mielestä pitäisi olla helppoa ja ihanaa. aina pitäisi nauttia siitä äitiydestä. kaikki vaikeus on pahaa ja jos äitiydestä väsyy on huono äiti. minullakin oli pirtsakka aja aurinkoinen esikoinen, yötkin nukkui hyvin.. kuopus oli vaan toista maata. on edelleen. muistan kun sain esikoisen ja vanha opettajani kysyi että millaista on ollut ja vastasin että kyllähän tää väsyttää välillä ihan pirusti. opettaja sanoi että ihanaa, eka joka ei malaa pelkkiä ruusunpunaisia kuvia muille äitiydestä.