V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nää on ihan makuasioita, ja niistähän ei voi kiistellä! mun mielstä hirveetä on liian läskit ja liian laihat ja lapset koirina hihnoissa.
Sulla on onnea, olet juuri sopiva!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nää on ihan makuasioita, ja niistähän ei voi kiistellä! mun mielstä hirveetä on liian läskit ja liian laihat ja lapset koirina hihnoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se myy. Katos, täydelliset äidit tuntee itsensä todella onnistuneiksi ja viisaiksi. Kattovat meitä ja toteavat: voi luoja mikä sakki, onneksi me ollaan näin älykkäitä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se myy. Katos, täydelliset äidit tuntee itsensä todella onnistuneiksi ja viisaiksi. Kattovat meitä ja toteavat: voi luoja mikä sakki, onneksi me ollaan näin älykkäitä.![]()
Hmmm, yhden naisen orkesteri ja teitä katsotaan... Onko täydellisten äitien joukko ympäripäissään ja näkee kaiken vähintään kahtena, vai onko sun persoonasi jotenkin jakautunut (yksi soittaa tuubaa ja toinen pasuunaa)?
Ja 60-luvulla. Mulla oli vaaleanpunaiset nahkavaljaatAlkuperäinen kirjoittaja vieras2:70-luvulla olivat hyvinkin yleisiäTodennäköisesti myös vilkkaan 2 v:n kanssa myös käytännölliset...
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:mä syön nykyään vain mustin murkinaa kun äitini piti mua joskus valjaissa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:mä syön nykyään vain mustin murkinaa kun äitini piti mua joskus valjaissa![]()
![]()
Sulla on sitten hyvä syy haukkua kaikki palstalaiset, etenkin vieraat.
sehän on hyvä, että sä olet äiti täydellisyys, jolla on aikaa opettaa, niille täydellisille lapsille asiat heti ryömintä vaiheessa.Alkuperäinen kirjoittaja naksu:Omaa laiskuutta kun ei jaksa opettaa miten kuljetaan. Ikinä en valjaita omille lapselle laittais enkä kyllä muidenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja naksu:Omaa laiskuutta kun ei jaksa opettaa miten kuljetaan. Ikinä en valjaita omille lapselle laittais enkä kyllä muidenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Pikkusen päiväkodissa roikkui valjaat eteisen naulakossa, hän kysyi minulta; "äiti, tiiäkkö, jotkut pitävät lapsiaan kiinni näissä. Mä luulin, et vain koiria pidetään hihnassa?."
Että silleen. Ja hyvää yötä.
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla oli valjaissa kiinni vielä koiran fleksi, koska poika ei suostunut käveleen käsi kädessä eikä myöskään valjaissa vieressä. Vauva, 2 kävelyikäistä ja tämä talutushihna lapsi (autismidg). Tuo oli ainut keino jolla hänen + muiden lasten kanssa pääsimme yhdessä kävelemään, sillä muuten poika olisi juossut yhteensuuntaan ja toiset toiseen. Mihin minä vaunujen kanssa, ei olisi saanut ketään kiinni. Mulle oli aivan sama mitä joku sanoi/ajatteli
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ja 60-luvulla. Mulla oli vaaleanpunaiset nahkavaljaatAlkuperäinen kirjoittaja vieras2:70-luvulla olivat hyvinkin yleisiäTodennäköisesti myös vilkkaan 2 v:n kanssa myös käytännölliset...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:Taas on niin käsipäivää sakkia liikkeellä!! :headwall: :headwall:
Ihan varmasti jokainen vanhempi joka laittaa lapselleen valjaat niin heti näkee edessään koiran eikä lapsen! Justjust! Tehän fiksuja olette! Munki pitäis varmaan hommata lapsille valjaat vaan sen takia ku välillä tuntuu että haluaisin koiran! Sillainhan se sitten olis kuin 2 kärpästä yhdellä iskulla!![]()
Mä uskon että jokainen ajattelee vaan lasten turvallisuutta. Joku laitto ettei niillä markkinoilla ollu ku 100 ihmistä! Kyllä siinä on jo sen verran väkeä että yks parivuotias pääsee katoamaan!
Hmm..taidanpa lähtä lenkille...voivoi ku ei ole koiraa seuraksi, mutta ei se mitään, laitan lapsen valjaisiin niin sitten se on koira...!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:no ymmärrän juuri ja juuri nuo valjaat..ite en moisia laittas ikinä lapselle |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:no ymmärrän juuri ja juuri nuo valjaat..ite en moisia laittas ikinä lapselle |O
Mä oon köyttänyt 1 vuotiaan syöttötuoliin, kun ei siinä kiipimättä suostunu istumaan.
Eikä mun lasten, koskaan pitäny ottaa leluja tai kirjoja pöytään.
Ja mun ei koskaan pitäny menettää hermojani lapsiini...