Miksi aina vain ajattelee huonoja puolia missä on se hyvien asioiden ajattelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bhunis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bhunis

Jäsen
22.07.2007
740
0
16
Pakko alottaa uusi keskustelu tänne :D

Eli kun äsken listasin huonoi puolii miehestäni ja aloin miettiä onhan tuossa paljon kaikkea hyvääkin mutta miten sitä aina ajattelee kaikkea huonoa sitten...??

Mikä se on kun aina vaan toisesta huomaa huonot puolet ja itse en sitten aina osaakkaan arvostaa sitä että tuo käy töissä että saan itse hoitaa poikaa kotona :) Ja on suoraan sanonut kaikille jotka kyselee et menenkö töihin että hän on antanut luvan olla kotona pojan kanssa niin kauan kun tahtoo...

Ja tuohan kävi psykiatrilla sen takia että saa armeijasta vapautuksen ja siinä sen lausunnossa luki asioita joita ei ennen itse ole niin tajunnutkaan tuosta....

Esim.Mieheni ei ole kovin montaa vuotta tuntenut äitiään ja asunnut vähän rikkinäisessä perheessä joten sen takia sitten koittaa kaikkensa että meidän poika ei kokisi samaa mitä hän on kokenut...Sitten vasta tajusinkin sen että miksi tuo soittelee pitkin päivää töistä ja kyselee miten menee jne...

Tuolle on äiti todella tärkeä mikä on ymmärrettävää mutta harmittaa kun muutimme vasta 800km työn perässä tänne pk-seudulle...JA tuo koittaa kokoajan äidilleen sanoa että tule käymään kylässä ja kovasti odottaisi että hänen äiti tulisi käymään mutta se sitten aina huonoilla "tekosyillä" välttää sen keskustelun aina.... :x Tuntuu vaan pahalta ton puolesta mutta minkäs teet....

Rakastan kyllä pihtaavaa miestäni paljon ja nyt vasta tajusin sen kunnollakin kun tänne kirjoitin tätä :) Toki tuossa on huonot puolensa mutta eiköhän meissä kaikissa...Itse voin myöntää sen että olen vähän liian kova huutamaan ja kitiseen ihan turhistakin asioista :ashamed:

Yhteistyössä