S
stressaantunut kahden äiti
Vieras
en ymmärrä meidän perheen menoja.joka kuukauden loppu saa lainata tai elää jauhelihalla se loppuviikko ennenkun pelastus eli lapsilisät kolahtaa tilille.
emme osta/tilaile mitään jos e välttämättä tarvi ja silti tilanne joka kuukausi sama.
ja kun rahaa tulee niin saa silloin jo miettiä kaikki ruuat etukäteen,mua niin stressaa tää
oon ettiny töitä ja hakenut mut mihinkään ei tunnu pääsevän.
mies on töissä,paskapalkka.asumistukea ei saada joten vuokra on sen 600 euroa jonkin mies maksaa palkastaan.
sähkölasku on 2 kk 60-80 euroa.
nettilasku 39,95? ja puhelimen laskut on sen 40 euroa yhteensä.
lehtiä meille ei tule eikä muitakaan ylimääräisiä laskuja,en ymmärrä mihin ne rahat menee kun loppuviikko on aina yhtä kituuttamista
ei tupakoida,eikä juodakkaan,mies joskus pari kaljaa..karkkia syödään joskus ja aina vain lauantaisin.muuten ei ostella herkkuja.
nytkin odottelen et lapsilisät tulisi kun jääkaappi on niiiin tyhjillään
haluaisin jotain hedelmiä,vihanneksia..mut kun ei ole rahaa.
emme osta/tilaile mitään jos e välttämättä tarvi ja silti tilanne joka kuukausi sama.
ja kun rahaa tulee niin saa silloin jo miettiä kaikki ruuat etukäteen,mua niin stressaa tää
oon ettiny töitä ja hakenut mut mihinkään ei tunnu pääsevän.
mies on töissä,paskapalkka.asumistukea ei saada joten vuokra on sen 600 euroa jonkin mies maksaa palkastaan.
sähkölasku on 2 kk 60-80 euroa.
nettilasku 39,95? ja puhelimen laskut on sen 40 euroa yhteensä.
lehtiä meille ei tule eikä muitakaan ylimääräisiä laskuja,en ymmärrä mihin ne rahat menee kun loppuviikko on aina yhtä kituuttamista
ei tupakoida,eikä juodakkaan,mies joskus pari kaljaa..karkkia syödään joskus ja aina vain lauantaisin.muuten ei ostella herkkuja.
nytkin odottelen et lapsilisät tulisi kun jääkaappi on niiiin tyhjillään
haluaisin jotain hedelmiä,vihanneksia..mut kun ei ole rahaa.