Miksi aina minä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jo tökkii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jo tökkii

Vieras
Oma ja naapuruston penskat juoksee aina kysymässä minua viemään koko laumaa puistoon. Nyt sitten kysyin, että miksi heidän omat vanhempansa eivät vie. Eivät kuulemma halua lähteä. Jokaisen näiden lapsen vanhemmat on kotona makoilijoita. Mikä siinä on niin vaikeaa viedä lapsiaan puistoon?

Ihmiset ovat mukavuudenhaluisia, ja kun he ovat kerran oppineet, että sinä tykkäät olla puistossa lasten kanssa, niin tätä käytetään hyväksi.

Voisit hinnoitella palvelun. Esim. 2 euroa/käynti/lapsi voisi saada naapurustonkin tädit liikkeelle...

niin kauan kysyy kun suostut viemään.....kokemusta on.........itse olen alkanut tehdä niin että ehdotan itse lapsille ett lähdetäänkö puiston.....ja voi ottaa kaverin mukaan jos haluaa.

välillä vien jos kysytään, välillä en!

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Ihmiset ovat mukavuudenhaluisia, ja kun he ovat kerran oppineet, että sinä tykkäät olla puistossa lasten kanssa, niin tätä käytetään hyväksi.

Voisit hinnoitella palvelun. Esim. 2 euroa/käynti/lapsi voisi saada naapurustonkin tädit liikkeelle...

tai sitten ne naapurin muksuparat ei enää pääsis puistoon :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:

tai sitten ne naapurin muksuparat ei enää pääsis puistoon :(

Pitäskö aapeen sitten kantaa vastuu kaikesta mitä sille kakaralaumalle puistossa voi sattua? Itte en ottas moista vastuuta monesta naapurin lapsesta ilman jotain vapaaehtoista tapaturmavakuutusta ryhmälle omalle kontilleni...

Surullisia ilmeitä tuli, kun kieltäydyin lähtemästä. Taidan tehdä tästä lähtien niin, että lähden kun lähden ja jos en halua, niin käsken mennä kysymään omilta vanhemmilta. Eiköhän lapset totu tähän järjestelyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Surullisia ilmeitä tuli, kun kieltäydyin lähtemästä. Taidan tehdä tästä lähtien niin, että lähden kun lähden ja jos en halua, niin käsken mennä kysymään omilta vanhemmilta. Eiköhän lapset totu tähän järjestelyyn.

Kannattaa näin =)

Yhteistyössä