Miksi aikuisilla ei ole sadevaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sadeasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lto:
vielä multa uupuu aikuisten "kurahanskat", siis jotkut veden pitävät sormikkaat/hanskat/rukkaset, että vinkkiä saa antaa jos joku tietää mistä niitä saa.

Urheiluliikkeistä löytyy ainakin lasketteijoiden goretex hanskoja ja rukkasia. Haltilla on aika ohuet DryMax hiihtokäsineet. Eli urheilu ja eräliikkeistä kannattaa kysellä.

kiitos vinkistä! lähinnä just tommosia ohkasempia hanskoja oisin vailla, täytyypä lähteä kattelemaan joko ois hiihtovermeet urheilukaupoissa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on erätukusta ostettu ulkoilupuku, pitää vettä, tuulta ja on hengittävä. Tänä syksynä tilasin myös toppapuvun sieltä ja se vähä mitä nyt on tarvinnut niin olen todennut että todella hyvä!

Pitääkö se yhtä hyvin kuin sadeasu? Katsoin niiden sivuja niin ne on tosi edullisia ainakin. Mul on ulkoilupuku samaa hintaluokkaa eikä se todellakaan ole mikään sadeasu ja kastuu kaatosateessa heti läpi.

No mulla ainakin tähän asti pitänyt kaato sateenkin. Koiran kanssa ulkoillaan kelillä, kun kelillä(lapsia ei vielä ole) Ja kertaakaan en oo kastunut läpimäräks!

Mä sain appiukolta just synttärilahjaksi ulkoilupuvun, jonka ei pitäis päästää läpi käytännössä mitään.
On se nämä parin päivän kaatosateet kestänyt hyvin.

Koska siihen oli jääneet laput kiinni, vilkaisin ne tietysti uteliaana ja meinasin pyörtyä, mutta hyvä se on, sitä ei käy kieltäminen :D

Mulla on sportiasta ostettu haltin puku 120?(ovh 250?) sekä raiskin puku 65?( ovh200?) , molemmat pitää hyvin vettä ja hengittää, haltin puvussa on myös avattavat kainalo saumat. Myös rankkasateella pihalla pitää molemmat vettä vaikka näyttävät "tuulipuvuilta".

Yhteistyössä