Miksi aikuiset miehet haluavat imeä tissejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiedekyssä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä nautin kun mieheni imee tai muuten "huoltaa" rintojani. En haluasi miestä joka ei näin tekisi. Eihän kaikki naiset ole äitejä, vaikka itse olenkin. Jokainen saa tehdä mitä itse haluaa.

Sama juttu kun esim. Miksi lintu lentää? Tai miksi kala ui? Samoin se tissin imeminen on perimään kirjoitettu

Olen monesti miettinyt koetta, jossa olisi mies ja nainen, jotka eivät olisi koskaan kuulleet mitään seksistä ja muutenkin välttyneet kaikilta ärsykkeiltä. Vaikkapa eläneet viidakossa yksin.

Sitten mies ja nainen laitettaisiin yhteen ja tarkkailtaisiin niiden puuhia. Miten toimisivat pelkästään geenien pohjalta ilman mitään ennakkokäsityksiä ja -oppeja. Miten nopeaan se pippeli sinne pimppiin löytäisi ja mitä muuta?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Monet naiset haluavat tulla imetyiksi. WIN-WIN-tilanne (y)

05185eeca4a8167596386fe2caad395d95ece0.jpg

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja r0s
Kyllähän se rintojen imeminen on ihanaa. Minäkin jo aikuinen mies tykkään imeä naisystäväni ihania rintoja ja hän tykkää ja omien sanojensa mukaan kiihottuu asiasta. Hyvä huomata, ettemme ole ainoat pervot tässä asiassa. Se on osa seksiämme, kummatkin siitä nauttivat joten keneltä se on pois..

Miehet haluavat tuottaa mielihyvää naisille.

Yhteistyössä