E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mieshän Miekin:Mitäs olet aina jalat ristissä
Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Mieshän Miekin:Mitäs olet aina jalat ristissä
tiesditkö että mun ei tarvi antaa miehelle suhteessakaan mitään jos en tahdo
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Mieshän Miekin:Mitäs olet aina jalat ristissä
Miksi sitten olla suhteessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Voivoi, kyllä niitä valittajia naisistakin löytyy hyvin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Mieshän Miekin:Mitäs olet aina jalat ristissä
rakkauden ja rahojen takia. B)
Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Voivoi, kyllä niitä valittajia naisistakin löytyy hyvin paljon.
ikävä tosi asia, mutta äijät ne vaan valittaa vaikka kaikki ois hyvin..ne ei osaa nauttia elämästä
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Mieshän Miekin:Mitäs olet aina jalat ristissä
rakkauden ja rahojen takia. B)
Eli sä saat rakkautta ja rahaa, mies ei mitään?? Reilu peli, not!!
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Voivoi, kyllä niitä valittajia naisistakin löytyy hyvin paljon.
ikävä tosi asia, mutta äijät ne vaan valittaa vaikka kaikki ois hyvin..ne ei osaa nauttia elämästä
Miksi minusta taas tuntuu, että naiset ovat niitä ainaisia valittajia vaikka asiat olisi kuinka hyvin.