T
tunto
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:Alkuperäinen kirjoittaja tunto:Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja tunto:Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Ehkäpä täällä ei suvaita mielipiteitä?![]()
täällä ei suvaita mielipiteitä, kyllä, olet asian ytimessä
Ja juuri ne jotka huutaa suvaitsevaisuutta eivät itse SUVAITSE eiävää ajatusta heidän näkökannastaan.
Niinhän se aina menee kun aihe on arka. Se eriävä mielipide loukkaa, vaikka sen sanoisi kuinka varovasti ja se loukkaavuus koskettaa niitäkin joita asia ei koske. Ja lisäksi aihe on vähän kuin suojeltu, lapsettomia ei saa loukata. Ei edes asiallisella mielipiteellä.
muistan sinut siitä ketjusta aamulla.Siinä minä ainakaan en loukannut ketään.Älä sano sitä ketjua, en halua
Anteeksi tunto, minä tuolla jo ennätin! Yllätyin kyllä ketjun sulkemisesta minäkin, koska mielestäni se oli paljon siistimpi kuin joku toinen ketju täällä.
Mutta tämä tästä.
Se oli laaja keskustelu.Monenko aikaa muistelisit itse olleesi vielä siinä mukana? Itse lähdin koneelta siinä ysin jälkeen.
IHMETTELEN sillä täällä on monestoi kauheita juttuja ja niihin ei kukaan puutu.Tuossa puyhui mielipiteet ja erilaiset näkemykset.
TIEDÄN KYLLÄ KUKA NÄISTÄ MODEISTA SUORASTAAN VAANII NÄITÄ AIHEITA!!!