jos vauvalla on hyvä nukkua omassa rauhassa omassa huoneessa niin pitäisikö se siirtää väen väkisin äidin ja isin viereen että äidillä olisi parempi mieli??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:jos vauvalla on hyvä nukkua omassa rauhassa omassa huoneessa niin pitäisikö se siirtää väen väkisin äidin ja isin viereen että äidillä olisi parempi mieli??
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:jos vauvalla on hyvä nukkua omassa rauhassa omassa huoneessa niin pitäisikö se siirtää väen väkisin äidin ja isin viereen että äidillä olisi parempi mieli??
Ei kun siksi, että äiti saisi paremman kosketuksen sisäiseen eläimeensä (tai jotain)...
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Ja mä en ymmärrä miks se kenellekkään kuuluis vaikka meidän lapsi nukkuis lattialla ja iltapalaksi saanu pullosta korviketta. Jatkakaa olkaa hyvät.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mä olen täysin samaa mieltä Lunaticin kanssa!!!! Meillä 1,5-vuotias nukkuu pinniksessä meidän sängyn vieressä laita alhaalla, jossain vaiheessa kömpii meidän sänkyyn. 3,5-vuotias nukkuu 2/3 yöstä meidän keskellä.
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:jos vauvalla on hyvä nukkua omassa rauhassa omassa huoneessa niin pitäisikö se siirtää väen väkisin äidin ja isin viereen että äidillä olisi parempi mieli??
Alkuperäinen kirjoittaja jekku:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Ja mä en ymmärrä miks se kenellekkään kuuluis vaikka meidän lapsi nukkuis lattialla ja iltapalaksi saanu pullosta korviketta. Jatkakaa olkaa hyvät.
Ja mä en ymmärrä tämmöstä aloitusta, kun ei kysytään ja sit ei kuitenkaan hyväksytä mitään vastauksia. Paitsi ne mitkä on samaa mieltä aloittajan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:entäs jos saa kolmoset ja niiden perään vuoden päästä yhden lapsen niin nukkuuko kaikki jossain todella isossa pedissä vai missä???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:jos vauvalla on hyvä nukkua omassa rauhassa omassa huoneessa niin pitäisikö se siirtää väen väkisin äidin ja isin viereen että äidillä olisi parempi mieli??
Minkä ihmeen takia vauva edes on laitettu yksityisselliin, eroon äitistään!
Taitaa monessa perheessä olla ukon idea.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mä olen aina ihmetellyt myös tuota että täytyy omaan huoneeseen lykätä pieni rääpäle. Aikuiset kyllä nukkuvat samassa sängyssä vierekkäin mutta pienen kapalon lykkäävät omaan huoneeseen :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:entäs jos saa kolmoset ja niiden perään vuoden päästä yhden lapsen niin nukkuuko kaikki jossain todella isossa pedissä vai missä???![]()
Kannattaa pitä extra-huolta ehkäisystä tuossa tilanteessa, nii me tehtiin. Siis ei nukkumisen takia vaan mielenterveyden.
Alkuperäinen kirjoittaja Juupajuu:Ootko sä edes lukenut noita vastauksia???? Niissä on tullut aika hyvin perusteluja. Jos haluat vain provoilla niin okei...
Alkuperäinen kirjoittaja Juupajuu:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:jos vauvalla on hyvä nukkua omassa rauhassa omassa huoneessa niin pitäisikö se siirtää väen väkisin äidin ja isin viereen että äidillä olisi parempi mieli??
Minkä ihmeen takia vauva edes on laitettu yksityisselliin, eroon äitistään!
Taitaa monessa perheessä olla ukon idea.![]()
Ootko sä edes lukenut noita vastauksia???? Niissä on tullut aika hyvin perusteluja. Jos haluat vain provoilla niin okei...