Mikshän en saa nostettua tuota mun yhtä aloitusta???

Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Toisaalta vedenpitävät kangastussit kestävät pesun 60asteessa niin voihan se ihan oikeesti olla että kestäisivät tuonkin. Mihin käyttötarkoitukseen ne tulisi?

Haudalle ristiin. Siis tytön nimen siihen kirjoittaisin. Väliaikainen risti siksi aikaa kun kivi saadaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Mä yritin siihen vastata mutta tuli tuo sama teksti :/

Ne paksut ja pahanhajuiset tussit varmaan kestäisivät, en nyt vaan muista millä nimellä niitä kutsutaan :whistle: :ashamed:

Permanent

Pistämpä nimen muistiin =)

Kannattaa sit tosiaan kattoo että se on todellakin permanent, eli kestää veden. MEillä on tollasia permanent tusseja ja kaikki ei kestä vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Mä yritin siihen vastata mutta tuli tuo sama teksti :/

Ne paksut ja pahanhajuiset tussit varmaan kestäisivät, en nyt vaan muista millä nimellä niitä kutsutaan :whistle: :ashamed:

Permanent

Pistämpä nimen muistiin =)

Kannattaa sit tosiaan kattoo että se on todellakin permanent, eli kestää veden. MEillä on tollasia permanent tusseja ja kaikki ei kestä vettä.

Juu yritän olla skarppina, ellen nyt sit päädy tuohon sabluuna ideaan. Jos vaan löydän kivan kirjain sabluunan. Ite en osaa tehdä :ashamed:

Tuli vaan mieleen, että entä jos ostatta sellasta suihkutettavaa lakkaa? Se ei oo kauheen tyyristä ja sitä jos vähän vähemmän vedenpitävän tussinkin päälle laittas niin kestäisköhän pakkasta?

Me tuunattiin isänpäivälahjaksi puinen auton lumiharja, eli maalattiin Tiimarissa myytävillä vedenkestävillä akryyliväreillä ja päälle kirjoitettiin sellaisella kohomaalilla jota myös myydään Tiimarissa. Se on kuivuttuaan vedenpitävä ja sai siistit kirjaimet kun puristetaan siitä tuubista suoraan. Tai voihan maalilla kirjoittaa jollain ohuella pensselilläkin.
Toivottavasti löydät kestävän tussin/maalin :hug:

Yhteistyössä