MIKSETTE MENE ULOS niiden kakaroittenne kanssa VAIKKA sataa?

• Viestiketjun aloittaja uusavuttomat
  • Ensimmäinen viesti
Mokomako
Minä tykkään katella ikkunasta sadetta ja todeta, että onneksi ei tartte olla tuolla. Eikä täällä kukaan hypi seinille.

Kuravaatteet on pysyvästi päiväkodissa, siellä niitä jopa tarttetaan. :)

kinuski
Mua ei ainakaan saa sateella pihalle kirveelläkään, mä inhoon kun on märkää ja sit palelee, enintään voin autoon juosta ja takasin kun on pakko. Meillä tosin lapsetkaan ei ole niin innokkaita ulkoilemaan sateella, esikoinen on aina inhonnut kuravaatteita. Kuopus ulkoilee tarhassa vaikka sataa, mutta kotona ei edes halua onneksi. Ja mä katon mieluummin vaikka sisällä seinille hyppiviä kakaroita kun lähden tonne sateeseen tönöttämään. Enkä todellakaan omista mitään sadevaatteita enkä ikinä tule omistamaankaan.... enkä tuulipukua tai toppahousuja! Lapsiraukoillakaan ei ole reimateceja, lassieta vaan.

Oikeesti on sellasia perheitä joissa ei ulkoilla ollenkaa joitaki satunnaisia kauppareissuja lukuunottamatta. Perhetyöntekijät sitte opettavat näille aikuisille vanhemmille miten lasten kanssa ollaa puistossa. Et ei se vaan mikää sadepäivän ongelma oo.

Maamikki
Me ei mennä ulos sateella, koska ollaan ulkona aina kaikki ajat kun ei sada, eli siis aurinkoisina päivinä n. 10h päivässä. Riittää sisälläkin sit touhua kun niin harvoin ollaan sisällä.

Meillä ulkoillaan aina sateella :wave: Sehän se on lapsille paras mahdollinen ilma,lätäköissä saa hyppiä ja täyttää ämpäreitä,ränneistä loiskuu vedet ja ennen kaikkea se sateen ropinan ääni kun pisarat osuu sadevaatteisiin,minun poika ainakin nauttii noista asioista ja suuresti nauttiikin! :D

Yhteistyössä