MIKSETTE MENE ULOS niiden kakaroittenne kanssa VAIKKA sataa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusavuttomat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä kävin tänään pyöräilemässä sateessa ja tytön kanssa tultiin kotiin yhtaikaa, olin jopa kahdesti tänään pyörän päällä vaikka satoi, eilen olin niin laiska etten viittinyt lähteä mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Miksi aina pitäis mennä ulos vaikka tulis vanhoja akkoja taivaalta. Kyllä sitä kivaa keksii sisälläkin.

Suosittelen myös sinulle luetunymmärtämiskurssia :hugh:

Kyse oli siitä, kun yhdessäkin ketjussa naristiin miten lapset hyppii seinille tekemisen puutteessa ja mamma on kuin lattialuuti.
Ulos lätäköihin pomppimaan, niin karisee ylimääräiset energiat ja unikin maistuu paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja uusavuttomat:
Alkuperäinen kirjoittaja no just:
Eikös se ole jokasen oma asia miten päivät viettää? Oli sit ulkona tai ei!

Nimenomaan ja helpommallahan pääsee, kun laittaa kakaroille NallePuhin pyörimään ja itse istuu kankut leveellään koneella.

Minun kullannuppuni on niin hienohipiä ettei hää voi missää satees olla. Johan siinä kärsii toisen raukan sielukin jos sateeseen viedään! Pumpulipedillä takan ääressä sadepäivät vietämme...pizzakuskit rallaa aamusta iltaan...aina nälkämme mukaan :)

Me ulkoillaan myös sateella. Lapset rakastaa lätäkössä pomppimista. Sadesäällä mennään yleensä kävelylle läheiselle pururadalle ja matkan varrella lapset pomppii joka ikisessä lammikossa mikä vastaan tulee =)

Sekä lapsilla että minulla on vedenpitävät ulkoiluasut ja jalkineet. Käyttöön ne on ostettu, eikä näyttöön...

Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
Sinnuu on vissiin pienene seisotettu aina pihalla sateella useestikkin kun näin koskettava aihe ;)

Ei. Nautin sateesta ja ulkoilen lasten kanssa sateellaKIN. Suosittelen sinullekin. Ei kannata lapsiin iskostaa omia pinttyneitä tapojaan ;).

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Sekä lapsilla että minulla on vedenpitävät ulkoiluasut ja jalkineet. Käyttöön ne on ostettu, eikä näyttöön...

Näinhän sen kuuluisi olla. Useimmiten vaan ne vaaleanhaaleanpunaiset Reimatecit näkee mukuloitten päällä Prismassa, eikä siellä ulkona sateessa ja ravassa, jonne ne on tarkoitettu ja jossa niistä olisi jotain hyötyä ja vastinetta rahoille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Miksi aina pitäis mennä ulos vaikka tulis vanhoja akkoja taivaalta. Kyllä sitä kivaa keksii sisälläkin.

Suosittelen myös sinulle luetunymmärtämiskurssia :hugh:

Kyse oli siitä, kun yhdessäkin ketjussa naristiin miten lapset hyppii seinille tekemisen puutteessa ja mamma on kuin lattialuuti.
Ulos lätäköihin pomppimaan, niin karisee ylimääräiset energiat ja unikin maistuu paremmin.

Ja mä suosittelen sulle piponlöysennys kuuria ja sitä, että jokainen tehkööt niinku tykkää-asenteen kasvattamista.

Alkuperäinen kirjoittaja uusavuttomat:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Näinhän sen kuuluisi olla. Useimmiten vaan ne vaaleanhaaleanpunaiset Reimatecit näkee mukuloitten päällä Prismassa, eikä siellä ulkona sateessa ja ravassa, jonne ne on tarkoitettu ja jossa niistä olisi jotain hyötyä ja vastinetta rahoille.

Juu, ja sitten niitä myydään Huutiksessa "Ns. parempana haalarina kaupunki- ja kauppareissukäytössä ollut"- myyntitekstillä :o :laugh: (vaikka ostoskeskuksissa ja kaupoissa harvemmin kai sataa ja tuulee :snotty: ).

Samaa ihmetellyt!! Lapsethan rakastaa räpäköissä leikkimistä:)

Noh, meillä on jäänyt sateella ulkoilu nyt vähän vähemmälle kun, kiitos tämän raskauden, ei edes kumisaappaat mahdu jalkaan:) Mutta ihan hyvin tuolla voi olla sandalit jalassa ja miehen XL kokoinen maastokuvioinen sadetakki päällä, kaunistahan se ei ole, mutta ei haittaa meitä:)

meillä ne lätäköt kyllä säilyy jonkin aikaa sateen loputtuakin, joten niihin kyllä pääsee lapsonen halutessaan hyppimään. mutta itse sateen aikaan en itse tykkää ulkoilla. silloin tehdään jotain muuta.

Me kans ulkoillaan vaikka sataa, tänäänki puistoiltiin yhden tutun äitin+hänen tyttärensä kanssa aamulla 1,5 tuntia kaatosateessa ja oltiin muuten ainoat.. Ei ihmisen ihmistä ees vilahtanut koko tuona aikana ohi.

(mun pää ei kestäis koko päivää 2-vuotiaan ja vauvan kans sisällä, joten ihan siitä syystä mennään aina ulos, kelillä ku kelillä )

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
ni mitä jos lapsi ei halua ulos kun sataa?väkisisn vaan?hampaat irvessä vesisateessa,tää on kivaa,jee!

Aivan. Meillä tuo isompi kyllä pääsee jo ihan omin avuin kavereittensa kera ulos milloin haluaa. Pienempi ei kyllä järin innostunut ole sateeseen menosta. Tänäänkin satanut kaatamalla, joten miksi helvetissä tuonne pihalle pitäisi kaatosateeseen mennä, etenkin kun kaikilla vielä yskä ja nuha ennestäänkin.

Taitaa olla kyse samasta ketjusta mihin mäkin vastasin aiemmin ja saahan se vituttaa jos 5viikon lomasta jokaikinen päivä sataa ja itse en ainakaan edes tullut maininneeksi etteikö siitä huolimatta oltais ulkona oltu.

Mä tykkään kyllä ulkoilla sateessa ja siksi ihmettelen kun meillä päiväkodissa jäädään hirveen usein sisälle jos sataa.. harmillista kun suomen kesä on mitä on... :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Ei kyllä tulisi mitään jos hoidossa olevat lapset pidettäisiin kaiket päivät sisällä.
Meillä ei kyllä olla sokerista. Ei muuta kuin sadevaatteet päälle.
Jos kovin lämmin on niin ehkä sitten pikkarit jalkaan.

NÄIN!
Lapset viihtyvät sateessa, taitaa olla mammojen hienohipiäisyyttä, kun ei viitsitä sateessa seisoa :/.

Mä en ole valittanut; mutta tiedoksi vaan, ettei kaikki lapset tykkää sateesta! Meillä on ainakin lapsi heti juoksemassa sisälle, jos sataa alkaa.

Me ei olla oltu vielä sateella ulkona leikkimässä. Tyttö ei osaa kävellä enkä halua laittaa kuravaatteet päällä konttailemaan ja uittamaan sormiaan kylmässä hiekkaliejussa. Onneksi ei ole vielä koskaan koko päivää satanut ettei oltaisi päästy edes vaunupyrähdykselle. Sateen jälkeen on ihanan raikasta hengittää :flower:

No meillä on varmaan ollu viikon ajan tänä kesänä ettei olis satanu joten vähäks olis jääny ulkoilut. Mutta ei siellä aina jaksa seisoa jos joka ikinen päivä sataa.
Sempä takia tänä kesänä onkin tehty paljon muuta hauskaa.

Yhteistyössä