miksen saa hyvää ystävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

as

Vieras
Oli pakko kirjottaa jonnekki missä vois saaha apua tähä inhottavaan oloon. Eli mulla on kyllä iha kohtuullisesti kavereita ja jopa yksi joka on se jonka kans vietän eniten aikaa, eli läheisempi kun muut. Mutta en tajua miks aina välillä tai oikeastaa tosi uein se mun läheisin ystävä hylkää mut ja on yhe toisen ystävänsä kanssa, siis tarkotan hylkäämisellä et se on sit kokoajan sen kanssa ja ei huomaa mua melkein ollenkaa, tää voi todellaki kuulostaa lapselliselta mut se sattuu muhun. Se mun ystävä on sanonu musta ettei luota enää muhun, mut en tiiä miksei se luottais. Siis ollaan ihan väleissä nytki.... Oon varmaan teistä vaan liian mustasukkane, mut tää on tosi inhottavaa ku mul ei oo ketään muuta ystävää jonka kanssa vietän vapaa ajalla aikaa. Miten voisin korjata tilanteen ja saada siitä todellaki sen läheisimmän eli toisin sanoen parhaan ystävän? Miten saisin sen luottamaan muhun, mitä mun pitää tehä, ku elämä tuntuu tosi tylsältä ja yksinäiseltä ku kuulen mitä kaikkee hauskaa se on viikonloppusin tehny pyytämättä mua mukaan.

enpä tiedä. oletko jaksanut tavata tarpeeksi ihmisiä?

Minun lapset ovat sellaisia, että jumittuvat vaan yhteen kaveriin ja ovat sen kanssa, vaikka kohtelu ei olisikaan toivottavaa. Eli sietävät tosi paljon just kaikenlaista. tykkäävät vaan olla sen tutun kanssa eivätkä ehkä tutustu tarpeeksi moneen jotta tapaisivat kivan ja luotettavan ystävän.
minusta tuntuu, että juuri sinun ystävä on se epäluotettava etkä sinä.

kysy siltä suoraan, oletko loukannut häntä jotenkin tai tms ja että voisitteko lähteä kaikki kolme esim joskus ulos. tutustuisit tähän kaveriin ja kenties saisit yhden uuden ystävän :)

Yhteistyössä