H
"Hmmm"
Vieras
En oikein tiedä, mitä olisin tästä mieltä... Mulle tuli eilen FB:ssä viesti mieheltä, joka kysyi "oletko sinä se Maija (nimi muutettu), joka hymyilee kuin ..." (tässä kohdassa anekdootti, joka oli musta käytössä riparilla, eli 15 vuotta sitten...). Vastasin sitten että olen, ja kyselin, että kukahan riparikavereistani tämä lähettäjä on. Mulla kun on tosi huono nimimuisti. Sitten kävi ilmi, että me oltiin oltu samassa pienryhmässä tai mikä se nyt olikaan nimeltää. Siis samassa 5 hengen ryhmässä ja meillä oli siis sama isonen ja yhteiset ryhmätunnit jne. Tyyppi kirjoitti, että "löysin vanhan paperipinon ja siellä oli meidän riparilehti ja tuli heti mieleen Maija, joten oli pakko kokeilla kepillä jäätä. Oli vähän vaikeaa löytää, kun oot muuttanut sukunimesikin." Se lähetti mulle sitten kaveripyynnon FB:ssä.
Mietin vaan, että mitähän se nyt haluaa musta? Siis kirjoteltiin pari viestiä FB:ssä ja kai se oli ihan OK tyyppi, mutta ei todellakaan mikään mun paras ystävä sielä leirilläkään. Miksi meidän nyt pitäis olla kavereita FB:ssä? Mulla on FB-kaverina yks riparikaveri: se, joka oli mun paras kaverini sillä leirillä, ja senkin kanssa kirjotellaan viestejä suunnilleen pari kertaa vuodessa, jos sitäkään, joten mitä ihmeen yhteydenpitoo mulla olis tän tyypin kanssa, joka ei oo ollu muhun missään yhteydessä 15 vuoteen, ja jonka nimee en edes muistanut?
Miks ihmeessä se jakso edes ottaa muhun yhteyttä?
Mietin vaan, että mitähän se nyt haluaa musta? Siis kirjoteltiin pari viestiä FB:ssä ja kai se oli ihan OK tyyppi, mutta ei todellakaan mikään mun paras ystävä sielä leirilläkään. Miksi meidän nyt pitäis olla kavereita FB:ssä? Mulla on FB-kaverina yks riparikaveri: se, joka oli mun paras kaverini sillä leirillä, ja senkin kanssa kirjotellaan viestejä suunnilleen pari kertaa vuodessa, jos sitäkään, joten mitä ihmeen yhteydenpitoo mulla olis tän tyypin kanssa, joka ei oo ollu muhun missään yhteydessä 15 vuoteen, ja jonka nimee en edes muistanut?
Miks ihmeessä se jakso edes ottaa muhun yhteyttä?