Miksen mä saa rakkautta??

  • Viestiketjun aloittaja Tosi paha mieli
  • Ensimmäinen viesti
Tosi paha mieli
Mua ahdistaa. Eikä ihan vähääkään. Jo viis vuotta yksin, eikä loppua näy. Silloin harvoin kun mä ihastun, se on aina kaikki yksipuolista. Miehet flirttaa mutta siihen se sitten jääkin. Baarista saa vain seksiseuraa, ei yhtään mitään muuta.

Ja taas mä jouduin pettymään. Ihastuin, ja ihan turhaan. Mä olin sille miehelle pelkkä halpa huvitus.

Miks tää on tämmöstä? Miks kaikki muut ihmiset maailmassa löytää sen oikeen ja rakastuu ja menee naimisiin? Ja mä en. Mussa on jotain aivan kauheeta, jota mä en edes ite tajua. Mä kelpaan kaveriksi ja flirttikohteeksi ja panoksi, mutta kukaan mies ei ihastu eikä rakastu muhun.

:(
 
a
Sama fiilis... Mulla tosin vasta reilu vuosi takana sinkkuelämää, mutta tämä on kyllä kaukana hauskasta ajasta :/ Kukaan ei kiinnostu ja lisäksi edellisen suhteen aikana tuli melkein 10 kiloa lisää kroppaan joten eipä itsetuntokaan kunnossa ole.
Kaikki ympärillä kihlautuu, menee naimisiin, muuttaa yhteen tai saa lapsia. Mulla ei ole yhtään sinkkukaveria! :eek:
 
Kermakakku
Tosiasia on, että yhä useampi jää yksin - varsinkin ns. toisella kierroksella olijat. Sitä tärvätään pitkä ihmissuhde, erotaan, etsitään parempaa - mutta ei löydy. Ei löydy kuin ylijääneitä, jotka ovat jääneet yli jostakin hyvästä syystä. Tai sitten on hyvästä syystä lempattuja. Tai sitten joudut suhteeseen samalla kolmen neljän vekaran ja eksrouvan ja eksanopin yms. kanssa.

Sekä valittu että valitsematon sinkkuus ja lapsettomuus lisääntyvät.
 
Juksu
Mulla asia hoitui sillä, kun lopetin miesten jahtaamisen. Heti kun olin "hyvää kaveria" ja rento, niin kiinnostus olikin ihan erilaista. Mutta kun on tutka päällä ja sieraimet laajalla että sais vainun, niin onkin ihan pyllynläpsimistä koko juttu. En osaa selittää miksi.
 
ä
Enpä oo tärvännyt yhtäkään suhdetta, se ainoa ex joka löytyy, löysi onnensa mun parhaasta kaverista. Seurustelivat puoli vuotta mun selkäni takana, ennekuin sain asiasta varmuuden. Siihen saakka olin vain vainoharhainen hullu akka..
 
jappe
Alkuperäinen kirjoittaja oneoneone:
hmm,ehkä odotat heti liikaa?? älä ole ns.helpponakki,ole kiinnostunut/kiinnostava,mukava oma itsesi,ole rehellinen,siitä se lähtee.kyllä oikea kohdalle tulee
Ei vaan muut tyytyvät liian vähään, eli ovat valmiita seurusteluun ja naimisiinkin ilman suurempia tunteita. Itse en milloinkaan seurustelisi ilman ihastumisen tai rakkauden tunteita. Valitettavasti se tarkoittaa pitkiä sinkkuusjaksoja.
 
ap
esim. mua et löydä baareista, sutinoin ihan jossain muualla ;) ts. vaihda tapaa ja paikkaa.
Luuletko että tän viisi vuotta olen juossut baareissa? Kyllästyin siihen jo ekan sinkkuvuoden jälkeen. Neljä vuotta olen etsinyt ja ollut etsimättä jne kaikki fraasit parinhausta, mutta ei.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jappe:
Alkuperäinen kirjoittaja oneoneone:
hmm,ehkä odotat heti liikaa?? älä ole ns.helpponakki,ole kiinnostunut/kiinnostava,mukava oma itsesi,ole rehellinen,siitä se lähtee.kyllä oikea kohdalle tulee
Ei vaan muut tyytyvät liian vähään, eli ovat valmiita seurusteluun ja naimisiinkin ilman suurempia tunteita. Itse en milloinkaan seurustelisi ilman ihastumisen tai rakkauden tunteita. Valitettavasti se tarkoittaa pitkiä sinkkuusjaksoja.
Nyt oot asian ytimessä. Mulle ei kelpaa kuka tahansa vain siksi, että ois joku. Mä haluan kokea aidon ja oikean rakkauden, ja ihan molemmin puolisen sellaisen. Mut kun ei vaan tunnu olevan mahdollista, ei sitten niin mitenkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jappe:
Itse en milloinkaan seurustelisi ilman ihastumisen tai rakkauden tunteita.
Tuossapa onkin eräs ihmisiä aika selvästikin jaotteleva piirre. Osa kun pitää kepeästkinn yllä seurusteluja, runsaine pussailuine yms. ilman mitään suurempia tunteita - ilmeisesti?
 
jappe
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jappe:
Alkuperäinen kirjoittaja oneoneone:
hmm,ehkä odotat heti liikaa?? älä ole ns.helpponakki,ole kiinnostunut/kiinnostava,mukava oma itsesi,ole rehellinen,siitä se lähtee.kyllä oikea kohdalle tulee
Ei vaan muut tyytyvät liian vähään, eli ovat valmiita seurusteluun ja naimisiinkin ilman suurempia tunteita. Itse en milloinkaan seurustelisi ilman ihastumisen tai rakkauden tunteita. Valitettavasti se tarkoittaa pitkiä sinkkuusjaksoja.
Nyt oot asian ytimessä. Mulle ei kelpaa kuka tahansa vain siksi, että ois joku. Mä haluan kokea aidon ja oikean rakkauden, ja ihan molemmin puolisen sellaisen. Mut kun ei vaan tunnu olevan mahdollista, ei sitten niin mitenkään.

Minä kyllä uskon, että rakkaus tulee vielä sinunkin kohdallesi. Odottavan aika on pitkä, mutta tosirakkaus palkitsee. Täälläkin on paljon kirjoituksia, että ollaan parisuhteessa vailla rakkautta ja sitten ihastutaan ulkopuolisiin ja haikaillaan rakkauden perään. Parempi on olla yksinkin kuin sellaisessa suhteessa joka ei anna mitään.
 
jappe
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja jappe:
Itse en milloinkaan seurustelisi ilman ihastumisen tai rakkauden tunteita.
Tuossapa onkin eräs ihmisiä aika selvästikin jaotteleva piirre. Osa kun pitää kepeästkinn yllä seurusteluja, runsaine pussailuine yms. ilman mitään suurempia tunteita - ilmeisesti?
Juuri näin on. Melko suuri osa haluaa seurustella muista syistä kuin tunteiden takia. Jotkut ovat myös sellaisia etteivät siedä yksinoloa, mikä tarkoittaa sitä, että lähes kuka tahansa kelpaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tosi paha mieli:
Silloin harvoin kun mä ihastun, se on aina kaikki yksipuolista.
Osaatko analysoida itsekriittisesti esim. jotain ristiriittaa, josta tuollainen voisi johtua. Jonkinlainen odotusten ja todellisuuden kohtaamattomuus....vaikea sanoa, mutta jotain tuon suuntaista kait voisi mietiskellä. Meinaan, että ikäänkuin jotain rakentavampaa pelkän itsesyyttelyn sijaan. ("..jotain aivan kauheeta, jota mä en edes ite tajua..)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Tosi paha mieli:
Silloin harvoin kun mä ihastun, se on aina kaikki yksipuolista.
Osaatko analysoida itsekriittisesti esim. jotain ristiriittaa, josta tuollainen voisi johtua. Jonkinlainen odotusten ja todellisuuden kohtaamattomuus....vaikea sanoa, mutta jotain tuon suuntaista kait voisi mietiskellä. Meinaan, että ikäänkuin jotain rakentavampaa pelkän itsesyyttelyn sijaan. ("..jotain aivan kauheeta, jota mä en edes ite tajua..)
No kun mä en vaan yksinkertaisesti tajua sitä syytä, miks aina käy niin. Mä oon sitä koettanut miettiä monet kerrat, mutta ei. Äh, pää hajoaa tän miettimiseen.
 

Yhteistyössä