Miksen mä saa rakkautta??

  • Viestiketjun aloittaja Tosi paha mieli
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Tosi paha mieli:
Silloin harvoin kun mä ihastun, se on aina kaikki yksipuolista.
Osaatko analysoida itsekriittisesti esim. jotain ristiriittaa, josta tuollainen voisi johtua. Jonkinlainen odotusten ja todellisuuden kohtaamattomuus....vaikea sanoa, mutta jotain tuon suuntaista kait voisi mietiskellä. Meinaan, että ikäänkuin jotain rakentavampaa pelkän itsesyyttelyn sijaan. ("..jotain aivan kauheeta, jota mä en edes ite tajua..)
No kun mä en vaan yksinkertaisesti tajua sitä syytä, miks aina käy niin. Mä oon sitä koettanut miettiä monet kerrat, mutta ei. Äh, pää hajoaa tän miettimiseen.
Siis ihan tarkoituksellisesti ja tosissaan käytät tuota "aina" sanaa.

Tarkoituksella jätin puuttumatta siihen tuossa aiemmin, mutta nyt tsoitit sen. Ettet vain käytä jotain hyberbolaa tyylikeinona ja liioittele tuohon aloitusviestin tyyliin ("jotain aivan kauheeta...")? Jos kuitenkin tosiaan lukuisia kertoja olet ihastunut saamatta vastakaikua, niin jotakin - kriteerejä tai jotain - voisi arvioida, miettiä. Vaikea minunkaan on kyllä mitään asiaa auttavaa tuohon sanoa.
 
jappe
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
aih voih ja yyh. en saa minäkään. se on tosin oma valinta.. :D
Älä kiihota nyt Minskiiä liikaa. Muuten joudun kutsumaan apuun myös palomiesystäväni Peten jäähdyttämään letkullaan hänen tunteidensa paloa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jappe:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
aih voih ja yyh. en saa minäkään. se on tosin oma valinta.. :D
Älä kiihota nyt Minskiiä liikaa. Muuten joudun kutsumaan apuun myös palomiesystäväni Peten jäähdyttämään letkullaan hänen tunteidensa paloa...
epäilen vahvasti ettei Minski kauheesti kiihotu mun ikäsistä tyypeistä
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Musta ainakin irtoo!! =)
Vaikka salaliittoteorioita?
Ei tähän ketjuun sovi. Ap:lle toivotan onnea jospa se tosirakkaus tulisi nurkan takaa pian. Itse olen ollut 3v sinkkuna, kaipaan ihmistä viereen ja rakkautta. Luottavaisin mielin vaan eteenpäin, uskon että kaikille on joku :) :hug:
 
jappe
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Musta ainakin irtoo!! =)
Vaikka salaliittoteorioita?
Ei tähän ketjuun sovi. Ap:lle toivotan onnea jospa se tosirakkaus tulisi nurkan takaa pian. Itse olen ollut 3v sinkkuna, kaipaan ihmistä viereen ja rakkautta. Luottavaisin mielin vaan eteenpäin, uskon että kaikille on joku :) :hug:
Näin on. Minulle se voisit olla sinä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jappe:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Musta ainakin irtoo!! =)
Vaikka salaliittoteorioita?
Ei tähän ketjuun sovi. Ap:lle toivotan onnea jospa se tosirakkaus tulisi nurkan takaa pian. Itse olen ollut 3v sinkkuna, kaipaan ihmistä viereen ja rakkautta. Luottavaisin mielin vaan eteenpäin, uskon että kaikille on joku :) :hug:
Näin on. Minulle se voisit olla sinä...
Ai voisin vai? :whistle: Kukas mulle vois olla...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Siis ihan tarkoituksellisesti ja tosissaan käytät tuota "aina" sanaa.

Tarkoituksella jätin puuttumatta siihen tuossa aiemmin, mutta nyt tsoitit sen. Ettet vain käytä jotain hyberbolaa tyylikeinona ja liioittele tuohon aloitusviestin tyyliin ("jotain aivan kauheeta...")? Jos kuitenkin tosiaan lukuisia kertoja olet ihastunut saamatta vastakaikua, niin jotakin - kriteerejä tai jotain - voisi arvioida, miettiä. Vaikea minunkaan on kyllä mitään asiaa auttavaa tuohon sanoa.
Niin, ihan tarkoituksella. En mä ole koskaan ollut mikään helposti ihastuva, mutta huonosti on käynyt kyllä sen asian suhteen viime vuosien aikana. Ja mä oon jopa kuvitellut, että mieskin on ollut kiinnostunut musta, mutta lopulta juttu ei ole koskaan edennyt mihinkään joten olen tullut siihen tulokseen että niitä tunteita on ollut vain ja ainoostaan mun mielikuvituksessa.

Omasta mielestäni en todellakaan edes tavoittele mitään Mr Finland-tyyppisiä miehiä, enkä renttuja tai pelimiehiä, vaan ihastun ihan tavallisiin, mukaviin ja normaaleihin miehiin. Että en sitten teidä missä mättää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En mä ole koskaan ollut mikään helposti ihastuva, mutta huonosti on käynyt kyllä sen asian suhteen viime vuosien aikana.....
Vai niin. Jotainhan tässä kuitenkin pitäisi keksiä...ei kai se miesten kiinnostuneisuus sentään täysin omaa kuvitteluasikaan ole voinut olla.
Olisivatko vain saaneet hakemansa, eli eivät enempää alunperin olisi olleet hakemassakaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En mä ole koskaan ollut mikään helposti ihastuva, mutta huonosti on käynyt kyllä sen asian suhteen viime vuosien aikana.....
Vai niin. Jotainhan tässä kuitenkin pitäisi keksiä...ei kai se miesten kiinnostuneisuus sentään täysin omaa kuvitteluasikaan ole voinut olla.
Olisivatko vain saaneet hakemansa, eli eivät enempää alunperin olisi olleet hakemassakaan.
Niin kai se sitten on ollut.
Mutta edelleen on auki kysymys: miksi kukaan mies ei rakastu muhun?
Tää taitaa jäädä ikuiseksi mysteeriksi. Enkä taida jaksaa enää edes miettiä asiaa. Kai se riitää, kun vaan hyväksyy että näin on eikä se tästä muuksi muutu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta edelleen on auki kysymys: miksi kukaan mies ei rakastu muhun?
Minä luulen että onnistumisessa on pari keskeistä asiaa. Kommunikaatio ja vastavuoroisuus. Kun nyt kuitenkin jo kerroit, että useita orastavia(?) suhteita (ihastumisia) on ollut, niin voitko kertoa miten niissä on komunikaatio on toiminut / lähtenyt toimimaan? Entä miten jollakin (tai joillakin eri) tasolla vastavuoroisuus on toiminut?

Parisuhde kun kuitenkin on vastavuoroista, niin antamista kuin saamista...sellainen win-win - tilanne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Enkä taida jaksaa enää edes miettiä asiaa. Kai se riitää, kun vaan hyväksyy että näin on eikä se tästä muuksi muutu?
Älä nyt pessimismiin ainakaan tässä hyväksymisessäsi vaivu.

Kaikenlainen tosiasioiden tunnustaminen on toki viisasta, mutta toivottomuuteen ei kannata vajota. Sellainen leimaa yleisemminkin ja jostain sen suuntaisesta vähän nyt tässä olenkin huolestunut.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta edelleen on auki kysymys: miksi kukaan mies ei rakastu muhun?
Minä luulen että onnistumisessa on pari keskeistä asiaa. Kommunikaatio ja vastavuoroisuus. Kun nyt kuitenkin jo kerroit, että useita orastavia(?) suhteita (ihastumisia) on ollut, niin voitko kertoa miten niissä on komunikaatio on toiminut / lähtenyt toimimaan? Entä miten jollakin (tai joillakin eri) tasolla vastavuoroisuus on toiminut?

Parisuhde kun kuitenkin on vastavuoroista, niin antamista kuin saamista...sellainen win-win - tilanne.
Jep, tuon tiedän. Ja sellaisen parisuhteen haluankin, jossa molemmat antaa ja saa. Kommunikaatio on toiminut osassa jutuissa aivan loistavasti, jopa niin loistavasti että mies on luonut luottamuksellisen suhteen muhun ja kertonut mulle aivan kaiken.. murheistaan lähtien. Toisten kanssa sitten ollaan pidättäydytty keveämmässä flirtissä ja "mitä kuuluu"-tyyppisessä keskustelussa. Kaikkea on kokeiltu, ei ole toiminut. Ja vastavuoroisuus, tottakai pyrin siihen kaikissa ihmissuhteissani.

Ja ei huolta, tällä hetkellä viesteissäni varmaan on luettavissa jonkin verran pessimismiä, mutta tää on (tälläkin kertaa) ohimenevää. Nyt on vaan itsesäälissärypemis-ilta. Mutta toisaalta tottahan näissäkin jutuissa on toinen puoli.. eli varmaan musta on pikkuhiljaa tulossa kyyninen ja pessimistinen vanhapiika. Upea tulevaisuudennäkymä. Kerrassaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
...Kaikkea on kokeiltu, ei ole toiminut. Ja vastavuoroisuus, tottakai pyrin siihen kaikissa ihmissuhteissani.

Ja ei huolta...
Hyvä sitten.

Sen verran kuitenkin lisään, että asioiden vain pitää alkaa natsata luonnostaan. Sille ei mitään mahda. Kaikenlaisten "opien" soveltaminen ja jonkinlainen liika tietoisuus voi sotkea ja estää. Tsemppiä!
 

Yhteistyössä