Miksen mä osaa nukkua myöhään?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Pojat on poissa kotoa, ja mä heräsin taas 5.50, aina sama juttu :kieh: Enkä millään saanu enää nukuttua, suunnittelin vaan sänkyjen maalaamista ja kaappien siivoamista :headwall: Pitää varmaan yrittää ottaa päikkärit, ettei illalla taas simahda kymmenen aikoihin :D
Mä heräsin sillon aamulla siihen, ku itkin unissaan aivan hysteerisenä, tyyny ja peitto aivan märkinä... En kyllä yhtään muista mitä unta näin :| Inhottava tunne, ei ihme, ettei enää nukuttanu.

Tiedän tunteen,koska herään viikolla 4.50,niin viikonloppuisinkaan ei aamulla uni maistu kovin pitkään.Tänään heräisin vähän yli 6 ja laitettiin lapset mun vanhempien mukana lomailemaan,nyt voisi kyllä jo mennä hetkeksi koisimaan.. :whistle:

Lohduttaisiko sua tieto, että unissaan itkeminen tietää hyvää :hug:

Te ootte kyllä tosi aikaisia lintuja :o Ja mä kun oon ihmetellyt miksi herään viikonloppusinkin samaan aikaan kuin viikolla töihin - 7.30.. :whistle:

:kieh: :kieh: Ja mie kun suunnittelin että jospa sais nukkua kerrankin vähän pidempään, niin eikös esikko pomppaa taas 5 aikaan..unta kyllä ois riittänyt, toisin vaan päätettiin.

Näin saakin paljo aikaseksi, ku nousee kukonlaulun aikoihin :D Naapurit ja ukko vaan ei oikeen tykkää, ku yleensä innostun siivoamaan ja saan aikaan mielipuolisen kolinan :laugh: Joskus olis kyllä ihan kiva herätä joskus kymmenen aikoihin. Nyt ku herään näin aikasin, niin illallakin tulee uni varhain. Olis kiva joskus pysyä hereillä leffan loppuun asti :kieh:
Luulis, että tänään olis nukuttanu, ku eilinen meni näin:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1101989#m11644786

Sitte tietysti nukuttaa, ku pojat tulee kotiin :headwall:

Yhteistyössä