Miksei voi sanoa suoraan, ettei huvita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärripurri puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärripurri puutteessa

Vieras
Eilen illalla meille jäi tovi kahden kesken miehen kanssa, esikoinen oli yökylässä ja kuopus unten mailla. Menin miehen viereen sohvalle, silittelin, suukottelin, puristelin ja varmasti tein selväksi, että olisi kiva kuherrella vähän. Mies katsoi yhä tv:tä. Ohjelma oli kyllä kiinnostavan oloinen, mutta toivoisin silti olevani sitä kiinnostavampi. Katseltiin ohjelma loppuun, välillä yritin saada kipinää syttymään, mutta ei reaktiota. Ohjelman loputtua lisäsin pökköä pesään ja mieskin alkoi vaikuttaa siltä, että kohta päästään asiaan, näytti tykkäävän siitä, mitä oli tarjolla. Kunnes ykskaks alkoi jumalauta kuorsata! Siis voi per*e.

Mä käsitän, että aina ei huvita eikä seksi maita, jos on umpiväsynyt, mutta sanoisi sitten niin. Helvettiäkö antaa toisen lääppiä itseään, jos ei ole aikomustakaan lähteä mukaan leikkiin. Mä olisin riemumielin nukkunut senkin tunnin, olisin saman tien painunut pehkuihin, jos mies olisi _sanonut_ että ei tänään, kiitos. Yritin kuitenkin tehdä jotain parisuhteen eteen kun oli tilaisuus ja mä olin sille kuin ilmaa. Miksi?

Mä en oikeasti loukkaannu piirun vertaa, jos toinen sanoo, ettei jaksa/ei huvita/yms. Ei sitten, katsellaan joku parempi hetki, kyllä niitä tulee. Ei ole loukkaus minua kohtaan, jos töissä on rankkaa ja univelkaa on kertynyt. Mutta tyhjän panttina istuttamisesta mä kyllä näköjään loukkaannun. Plääääääääägh.

Siis koska mies oli väsynyt mutta ei torjunut sinua, se oli väärin? Koska mies nukahti niin sen olisi pitänyt sanoa ei vaikka olisi halunnutkin seksiä?

No mun on vaikea kuvitella, että se olisi suunnattomasti halunnut, kun se kerran onnistui nukahtamaan kesken. Mulle jäi jotenkin tyhmä olo, että olenko mä yhtäkkiä niin onneton räpeltäjä, etten mä osannutkaan mitään. Oliko se oikeasti niin huonoa?

Olen mä itsekin ollut niin puhki, etten ole jaksanut, mutta olen ehdottanut huomista tai sanonut, että tänään on vain itsepalvelua saatavana, ts. en kiellä, mutten jaksa mitään erikoisuuksia. Nyt mulla ei ole satavarmaa tietoa, oliko mies vain liian väsynyt vai onko jotain pielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ärripurri puutteessa;26304893:
No mun on vaikea kuvitella, että se olisi suunnattomasti halunnut, kun se kerran onnistui nukahtamaan kesken. Mulle jäi jotenkin tyhmä olo, että olenko mä yhtäkkiä niin onneton räpeltäjä, etten mä osannutkaan mitään. Oliko se oikeasti niin huonoa?

Olen mä itsekin ollut niin puhki, etten ole jaksanut, mutta olen ehdottanut huomista tai sanonut, että tänään on vain itsepalvelua saatavana, ts. en kiellä, mutten jaksa mitään erikoisuuksia. Nyt mulla ei ole satavarmaa tietoa, oliko mies vain liian väsynyt vai onko jotain pielessä.

Yliajattelua... Mikähän olisi ollut tilanne jos äijä nukahti? Tarvitseeko oikeasti sitä pyöritellä?

Voihan sen niinkin ajatella että sait miehen rentoutumaan ja sehän on aika oleellisen hyvä asia parisuhteessa.

Miksi tämä pitää ottaa jotenkin kauheana loukkauksena ja miksi ihmeessä miehen olisi pitänyt sanoa ei jos se ei ollut se miltä tuntui, vaan tuntui väsyneeltä? Olisiko erikseen pitänyt varoittaa että saatan nukahtaa? Eli vaaditaanko tässä nyt jotain äylttömyyksiä loppujen lopuksi vain loukkaantuneen egon vuoksi?

Miksei voi sanoa suoraan, ettei huvita?
Voisi myös kääntää toisin päin
Miksi ei voi sanoa suoraan, että nyt haluan rakastella kanssasi!

Voihan sitä tykätä muutenkin vaan hyväillä ilman mitään syvempää tarkoitusta.
Sen mitä olen tässä nykyisessä suhteessa oppinnut on se että miehelle täytyy sanoa suoraan mitä tahtoo, vihjailut ei mene perille.
Edelleen siis sama tilanne vaikka yhteisiä vuosia on takana kohta 18v.

Voihan sitä tykätä muutenkin vaan hyväillä ilman mitään syvempää tarkoitusta.
Sen mitä olen tässä nykyisessä suhteessa oppinnut on se että miehelle täytyy sanoa suoraan mitä tahtoo, vihjailut ei mene perille.
Edelleen siis sama tilanne vaikka yhteisiä vuosia on takana kohta 18v.

Meillä ei suuremmin harrasteta "muuten vaan hyväilyä", mikä on harmi! Ja jostain syystä olen havainnut, että jos seksintarpeen sanoo ääneen, siihen ei ainakaan päädytä. En tiedä miksi. Kai se sitten miehen mielestä alkaa tuntua "pakolta" tai jotain.

Eli ei saa nukahtaa pusutteluihin, kosketteluihin vaan pitää olla miekka tanassa kun nainen antaa merkit että nyt olisi syytä? Ja vähintään suullisesti pitää ilmoittaa, että nukuttaa, mieluiten kirjallisena?

[QUOTE="Vieras";26305047]Eli ei saa nukahtaa pusutteluihin, kosketteluihin vaan pitää olla miekka tanassa kun nainen antaa merkit että nyt olisi syytä? Ja vähintään suullisesti pitää ilmoittaa, että nukuttaa, mieluiten kirjallisena?[/QUOTE]

Juurikin näin. :saint:

Mutta mä olen kiltti, en ärhennä miehelle, vaan rutisen täällä. Illalla uusi yritys, järkikin on ihan juutuksissa kun panettaa niin hitosti. :p

älä loukkaannu, joskus voi käydä noin. meillekin kävi muutama viikko sitten, että pari yötä ja päivää oli mennyt sairasta eläintä vahtiessa ja sitten kun oli tuo ohi ja oltiin sängyssä. molempine teki mieli. mutta isäntä touhus siellä jalkopäässäni ja yhtäkkiä alkoi kuulua kuorsaus, no sinne se jäi nukkumaan jalkoväliin ja mä aloin kuorsaamaan myös.

• Tykkää
Reactions: nöppäri
Mä nukahdin eilen illalla kesken miehen toiveen... :ashamed: Muistan kuulleeni vain "Mitäs jos..." mutta en jaksanut edes vastata siihen. Ja mikään ei ollut hätänä, olisin mieluusti rakastellut jos vain olisin jaksanut.

No, korjasin asian sitten aamulla viiden aikoihin. Aikainen lintu nappasi madon. :D

Miksi sen miehen olisi pitänyt selkeästi suusanallisesti kieltäytyä, kun sinäkään et selkeästi suusanallisesti ilmaissut halujasi? Ja muutenkin, ehkä jossain määrin jopa ärsyttää se taustaoletus, joka tässä on, vaikka sitä ei ääneen sanotakaan (eli miehen tulisi olla aina valmis, kun nainen vaan suvaitsee "antaa selvät merkit").

Ei miehenkään tarvitse olla aina valmis, mä vaan ehdin ymmärtää enemmän kuin oli tarjolla ja pääsin hiukan pettymään. Jos sanotaan, ettei ole namia tiedossa, ei sitten. Ei haittaa. On vaan inhaa, jos on jo koura hillopurkilla, mutta jääkin ilman. Näet hillon, haistat sen tuoksun ja suusi kostuu, mutta et pääse maistamaan.

[QUOTE="Vieras";26305047]Eli ei saa nukahtaa pusutteluihin, kosketteluihin vaan pitää olla miekka tanassa kun nainen antaa merkit että nyt olisi syytä? Ja vähintään suullisesti pitää ilmoittaa, että nukuttaa, mieluiten kirjallisena?[/QUOTE]Juuri näin! Ja naisen ei ikinä tarvitse ilmoittaa halujaan tai toiveitaan selkeästi vaan miehen on tajuttava pienimmätkin vihjeet ja oltava aina valmis!

Ei saatanan saatana, oikeasti nämä ap:n kaltaiset tapaukset vieläkin saavat vanteen kiristämään päätä. Voivatko naiset vielä vuonna 2012 oikeasti olla näin tyhmiä?

[QUOTE="mies";26307157]Juuri näin! Ja naisen ei ikinä tarvitse ilmoittaa halujaan tai toiveitaan selkeästi vaan miehen on tajuttava pienimmätkin vihjeet ja oltava aina valmis!

Ei saatanan saatana, oikeasti nämä ap:n kaltaiset tapaukset vieläkin saavat vanteen kiristämään päätä. Voivatko naiset vielä vuonna 2012 oikeasti olla näin tyhmiä?[/QUOTE]

Ihan pakko kysyä, että kaipaatteko te miehet kirjallisena sen toiveen seksistä, vai miten iso vihje tarvitaan? Onko naisilla useinkin tapana keskittyä miehen jalkovälin + muun kropan hyväilyyn sekä käsin että kielellä ja sitten vetäytyä, kun saa aikaan seisokin, että no, tämä oli tämmöistä läheisyyttä vain? :| Kyllä mä sanoisin sitä selkeäksi aloitteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ärripurri puutteessa;26304805:
Eilen illalla meille jäi tovi kahden kesken miehen kanssa, esikoinen oli yökylässä ja kuopus unten mailla. Menin miehen viereen sohvalle, silittelin, suukottelin, puristelin ja varmasti tein selväksi, että olisi kiva kuherrella vähän. Mies katsoi yhä tv:tä. Ohjelma oli kyllä kiinnostavan oloinen, mutta toivoisin silti olevani sitä kiinnostavampi. Katseltiin ohjelma loppuun, välillä yritin saada kipinää syttymään, mutta ei reaktiota. Ohjelman loputtua lisäsin pökköä pesään ja mieskin alkoi vaikuttaa siltä, että kohta päästään asiaan, näytti tykkäävän siitä, mitä oli tarjolla. Kunnes ykskaks alkoi jumalauta kuorsata! Siis voi per*e.

Mä käsitän, että aina ei huvita eikä seksi maita, jos on umpiväsynyt, mutta sanoisi sitten niin. Helvettiäkö antaa toisen lääppiä itseään, jos ei ole aikomustakaan lähteä mukaan leikkiin. Mä olisin riemumielin nukkunut senkin tunnin, olisin saman tien painunut pehkuihin, jos mies olisi _sanonut_ että ei tänään, kiitos. Yritin kuitenkin tehdä jotain parisuhteen eteen kun oli tilaisuus ja mä olin sille kuin ilmaa. Miksi?

Mä en oikeasti loukkaannu piirun vertaa, jos toinen sanoo, ettei jaksa/ei huvita/yms. Ei sitten, katsellaan joku parempi hetki, kyllä niitä tulee. Ei ole loukkaus minua kohtaan, jos töissä on rankkaa ja univelkaa on kertynyt. Mutta tyhjän panttina istuttamisesta mä kyllä näköjään loukkaannun. Plääääääääägh.

Joten parempi nukkua kuin sanoa että: "en vaan nyt jaksa! "

Yleensä kyllä miehet on niitä jotka vonkaa, mutta voi olla myös naisia. Nimimerkillä: kokemusta :).

Alkuperäinen kirjoittaja ärripurri puutteessa;26307180:
Ihan pakko kysyä, että kaipaatteko te miehet kirjallisena sen toiveen seksistä, vai miten iso vihje tarvitaan? Onko naisilla useinkin tapana keskittyä miehen jalkovälin + muun kropan hyväilyyn sekä käsin että kielellä ja sitten vetäytyä, kun saa aikaan seisokin, että no, tämä oli tämmöistä läheisyyttä vain? :| Kyllä mä sanoisin sitä selkeäksi aloitteeksi.

Toive ja toive, ei aina saa mitä haluaa. Eikä siitä tarvitse vetää herneitä nenään. Jos vaadit että miehesi panee aina kun teet aloitteen, niin voit olla varma ettei se liitto kestä. Eikä edes seisokin tulo kerro haluista, se voi tulla ihan muutenkin.

[QUOTE="Veiras";26307350]Jos vaadit että miehesi panee aina kun teet aloitteen, niin voit olla varma ettei se liitto kestä.[/QUOTE]

Luetteko te mun viestejä vai ette??? :D

Yhteistyössä