Miksei vastaanottaja ota lähetystä vastaan? Huutis juttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuka maksaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuka maksaa

Vieras
Olen lähettänyt paketin ostajalle jo yli kolme viikkoa sitten seurantakoodilla.
Tänään sitten postista tuli noutoilmoitus lähettäni paketista. Postin lähetyksenseurannasta tarkistin niin pakettia ei ole noudettu. Mistäköhän johtuu? Olen informoinut ostajaa monta kertaa että paketti on lähettty seurantakoodilla jne mutta ei ole vastausta kuulunut.
Epäilen, että vastaanottaja on joutunut sairaalaan tms että on estynyt jne.
Kysymys on se, että kuka maksaa uudet postituskulut jos ostaja sittenkin vastaa sähköpostiini ymmärrettävistä syistä?

Ehkäpä EI edes halua noutaa pakettia. Jos monesti olet ilmoitellut. Huijari. Minä olen joutunut maksamaan paketin palutuskulutkin. Joten älä lähetä enää uudelleen, koska tulee vain sinulle KULUJA.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ehkäpä EI edes halua noutaa pakettia. Jos monesti olet ilmoitellut. Huijari. Minä olen joutunut maksamaan paketin palutuskulutkin. Joten älä lähetä enää uudelleen, koska tulee vain sinulle KULUJA.

En usko, että olisi huijari: kohde maksoi yli 100e plus postituskulut, ja rahat tilitetty tililleni ennen lähetystä...

Sinä joudut maksamaan sen noutaessasi paketin.

Jos ostaja haluaa tuotteen uudestaan niin sitten hän maksaa vielä tuplapostikulut. Jos päädytte kaupan purkuun sinä palautat ostajalle rahan postikuluilla miinustettuna.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

En usko, että olisi huijari: kohde maksoi yli 100e plus postituskulut, ja rahat tilitetty tililleni ennen lähetystä...

NO sit ei ole. :) Ihmisit vaan nyt on sellaisia, et tilailee postiennakolla mut ei haekaan tilaamaansa.
Onko sulla puh. numeroa?

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Sinä joudut maksamaan sen noutaessasi paketin.

Jos ostaja haluaa tuotteen uudestaan niin sitten hän maksaa vielä tuplapostikulut. Jos päädytte kaupan purkuun sinä palautat ostajalle rahan postikuluilla miinustettuna.

Peesaa. NÄIN SE MENEE!!

No niin, kävin äsken postista noutaa pakettini takaisin, ja kyllä; se uusi postari piti maksaa ennen luovutusta! Nyt jos se ostaja vastaa sähköpostiini ja vieläkin haluaa sen paketin niin hän kyllä saa luvan maksaa vielä kahdet postarit.
Toivottavasti sille ostajalle ei ole nyt tapahtunut mitään pahempaa.

Yhteistyössä