Miksei työttömät voisi hakeutua Emirates Airlinesin lentoemo- tai stuerttikoulutukseen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä menisin, mutta täytyy odottaa ensin, että mustikat kypsyy.
Minä odotan maahan pääsemättömien thaipoimijoiden kausimarjakalajuttujen puuttumisen takia jo tämän vuoden IS:n vakiokausijuttua elämäntapatyöttömästä. Oliko se Ossi viime vuonna? Mikähän jännä nimi putkahtaa tässä työttömille sormea heristävässä EK/MTK/kokoomus/kepu mainosuutisoinnissa tänä vuonna. Saamme taas kohdistaa vihamme, vihapuheemme ja sosiaalirasistiset patoumamme tuohon inhaan ihmislajiin - työttömiin.
 
vierailija
Minä odotan maahan pääsemättömien thaipoimijoiden kausimarjakalajuttujen puuttumisen takia jo tämän vuoden IS:n vakiokausijuttua elämäntapatyöttömästä. Oliko se Ossi viime vuonna? Mikähän jännä nimi putkahtaa tässä työttömille sormea heristävässä EK/MTK/kokoomus/kepu mainosuutisoinnissa tänä vuonna. Saamme taas kohdistaa vihamme, vihapuheemme ja sosiaalirasistiset patoumamme tuohon inhaan ihmislajiin - työttömiin.
Maataloudelle ei kelvannut YLI 30.000 vajaassa kuukaudessa maatalouden kausitöihin hakeutunutta suomalaista, vaan kepu-MTK halusi ja lennätti maahamme ukrainalaisia koronaepidemiasta huolimatta veronmaksajien laskuun. EU:n ulkopuolisen kausityövoiman määrää vieläpä lisättiin 1.500:sta 4.500:aan. Kepun ja MTK:n tulisi ainakin hävetä ja olla hiljaa työttömien leimaamisessa.
 
vierailija
Minä odotan maahan pääsemättömien thaipoimijoiden kausimarjakalajuttujen puuttumisen takia jo tämän vuoden IS:n vakiokausijuttua elämäntapatyöttömästä. Oliko se Ossi viime vuonna? Mikähän jännä nimi putkahtaa tässä työttömille sormea heristävässä EK/MTK/kokoomus/kepu mainosuutisoinnissa tänä vuonna. Saamme taas kohdistaa vihamme, vihapuheemme ja sosiaalirasistiset patoumamme tuohon inhaan ihmislajiin - työttömiin.
2024 nimi on Maya
 
vierailija
Onko niillä millaiset vaatimukset. Olen jo 43 ja aika ylipainoinen. Niin mietin vain, että onko sinne jotain ikä-, pituus- tai painorajoja. Joskus ainakin noihin lentoemojuttuihin oi aika tarkat vaatimukset.
 

Yhteistyössä