Miksei sitä koskaan voi muistaa että ei voi olla koko päivää syömättä. Hieman on heikko olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sokerit alhaalla, huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sokerit alhaalla, huoh

Vieras
Sit se huono olo iskee aika yhtäkkiä ja siinä vaiheessa ei ole kykenevä edes laittaa ruokaa enää. Nyt on just sellainen olo. Lihapullapussin laitoin mikroon ja ensihätään söin sen. Makaroonit tulossa. Ei pysy mikään kädessäkään kun tärisee niin kovin kädet. Huoh

Olo jo helpotti vähän lihapullilla, vaikka vielä täriseekin. Mitenköhän alas normaalilla ihmisellä voi sokerit mennä? Joskus lääkärissä mitattiin ja oli 3.5 vaikkei ollut vielä edes huono olo, eikä hirveän pitkä aika viimeisestä syömisestäkään.

[QUOTE="A.p";24234166]Olo jo helpotti vähän lihapullilla, vaikka vielä täriseekin. Mitenköhän alas normaalilla ihmisellä voi sokerit mennä? Joskus lääkärissä mitattiin ja oli 3.5 vaikkei ollut vielä edes huono olo, eikä hirveän pitkä aika viimeisestä syömisestäkään.[/QUOTE]

Mä olen mitannut itseltäno 2.7. En ole diabeetikko. Olo oli hirveä. Kamala. Olin unohtanut syödä, ja liuhusin kaupungilla. Niin oli kamala olo, että itkin ja tärisin kaupan kassalla. mm.

Yhteistyössä