Miksei pukeutumisvinkeissä koskaan anneta ohjeita

pömppömahan piilottamiseen? Kaikissa ohjeissa keskitytään vaan siihen ootka tiimalasi vai A-malli...
Mulla on tiimalasivartalo, mutta jumalattoman suuri pötsi, jota ei meinaa saada piiloon... Joskus onnistun vahingossa laittaa oikeen malliset vaatteet mutta harvemmin.
Oisko teillä vinkkejä?
 
Ei toi Y:kään oikein täsmää, koska vyötärö ei ole kapea.. Normaalipainon alarajoillakin mulla on aina jenkkakahvat, koska lantiota ei ole. Samoin housut aina valuu, kun ei ole lantiota pitämässä niitä ylhäällä :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Ei toi Y:kään oikein täsmää, koska vyötärö ei ole kapea.. Normaalipainon alarajoillakin mulla on aina jenkkakahvat, koska lantiota ei ole. Samoin housut aina valuu, kun ei ole lantiota pitämässä niitä ylhäällä :headwall:
Ehkä me kaks ollaan mahdottomia vaatettaa edustavasti :LOL: *lähtee säkkikangasta ostamaan*
 
Pömppömahoille käy yleensä hyvin tunikamalliset paidat, ja vyötäröä korostaa leikkaus tai pelkästään väritys, joka on tehty siihen muotoon, että näyttäis kroppa kapenevan, vaikkei sitä todellisuudessa teekkään :whistle:
 
no
itse kärsin pömppömahasta ja olen pitänyt tunika mallisia puseroita farkkujen ja housujen kanssa... vaikka tiedä sitten onko yhtään sen parempi. Pitäis ruveta vaan jumppaamaan, kun sen inspiksen jostain nappais??!!
 

Yhteistyössä