Miksei mun mies ymmärrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoh

Vieras
Että mä häpeen itseäni sen kanssa alasti sängyssä ku se on haukkunut mun ylipainoa. Sit sanoo et en mä nyt sua hauku. Omaks iloksi oon 10 kg nyt pudotellut, tehny vatsalihaksia joka päivä kuntosalin myötä, näkyviä tuloksia jo syntynyt, mut en mä kehtaa siltikä olla miehenkaa alasti sängys. Saunaskin häpeilen sauna tyynyn kera, kylppäris on himmee valo. Kiitos vitusti miehelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Vaatiiko miehesi sinua muuttumaan?
Onko hän itse loistokunnossa?

Ei vaadi. Ei ole, itselläänkin 15 kg ylipainoa. Mutta en ymmärrä miks haukkuu.

miten se haikkuu? onko kuviteltua vihjaamista vai haukkuuko suoraan päin näköä ja pahasti?

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Vaatiiko miehesi sinua muuttumaan?
Onko hän itse loistokunnossa?

Ei vaadi. Ei ole, itselläänkin 15 kg ylipainoa. Mutta en ymmärrä miks haukkuu.

miten se haikkuu? onko kuviteltua vihjaamista vai haukkuuko suoraan päin näköä ja pahasti?

Sanoo v.tun läski, nauta, norsu mm. No eipä tuota ylipainoa ole enään kun 11 kg, jos se loppu syksyyn mennessä lähtisi pois, mutta en tie pystynkö koskaan enään oleen miehen kanssa alasti ilman jännittämistä, miettimistä että haukkuuko se itekseen mua ku kattelee.

Sanoo v.tun läski, nauta, norsu mm. No eipä tuota ylipainoa ole enään kun 11 kg, jos se loppu syksyyn mennessä lähtisi pois, mutta en tie pystynkö koskaan enään oleen miehen kanssa alasti ilman jännittämistä, miettimistä että haukkuuko se itekseen mua ku kattelee.

:o :o Mikä teidät pitää yhdessä?

oon lihonu ihan v......ti kotiäidin roolissani, ei ole normipainoinen mieheni kertaakaan minun ulkonäköäni arvostellut. sillon tällön saan siltikin kehuja vaikka oon LÄSKI!!

:o :o Mikä teidät pitää yhdessä?

Asuntolaina toistaseks, olin jo muuttamassa kk sit yksin mutta peräännyin.

Yhteistyössä