Miksei mun mies älyä käyä vieraissa niin mäkin saisin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haha"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haha"

Vieras
Mua ei sitte yhtään haittais vaikka min mies kävis vieraissa, en kokisi sen oleman mikään maailman loppu, miksei se tee sitä?!?!?!?

Sitten mäkin voisin tehdä sen hyvällä omatunnolla ja silti rakastaa mun miestä :)

No vissiin pitää, ja sit siitä edetä jotenki siihen et hei, ei oo yhtään paria jokka olis halukkaita ja vieläpä kiinnostusta molemminpuolin, nii eikö oo sama sit vaan jotain random typpiä :D

[QUOTE="aapee";29489803]Mitä mä sanon sille?
"mee kultsi paneen jotain vierasta pimppiä niin mäki saan sitte katella muita miehiä"

Varmaan toi alku osio kuulostais sen korvaan hyvältä mut toi loppu saattais teilata koko ajatuksen :D[/QUOTE]

Niin kerro juuri toi. Jos hän ei siitä pidä niin ei sitten. Etsit sitten miehen joka on valmis jakamaan sut muiden miesten kanssa.
Joku nimityskin tollaisille suhteille oli mutta en jaksa googletella ny.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29489832:
Tosi lapsellista vaa odottaa et toinen tekis sen alotteen, ole aikuinen ja käy sä eka vieraissa.

Hyvä idea, teen sen heti! :D No ei, en viitti satuttaa jos toinen ei halua. Harmittaa vaan ku en heti suhteen alussa uskaltanu kertoa mitä tästä asiasta ajattelen.. Nyt on sitte yhteistä taivalta takana melkeen 8 vuotta, ja paha enää alkaa yhtäkkiä selittään...

[QUOTE="aapee";29489846]Hyvä idea, teen sen heti! :D No ei, en viitti satuttaa jos toinen ei halua. Harmittaa vaan ku en heti suhteen alussa uskaltanu kertoa mitä tästä asiasta ajattelen.. Nyt on sitte yhteistä taivalta takana melkeen 8 vuotta, ja paha enää alkaa yhtäkkiä selittään...[/QUOTE]

No mut aattele jos se tuntee samoin. Ei voi tietää ellei kysy.

[QUOTE="aapee";29489803]Mitä mä sanon sille?
"mee kultsi paneen jotain vierasta pimppiä niin mäki saan sitte katella muita miehiä"

Varmaan toi alku osio kuulostais sen korvaan hyvältä mut toi loppu saattais teilata koko ajatuksen :D[/QUOTE]

Ei sun sitä loppuosaa tarvi sanoa, sehän on itsestäänselvyys...

Mä sanoin miehelle että senkus käy vieraissa, ei se mua haittaa. Eikä me silti erota. Kunhan ei tuo tauteja kotiin niin mulle se on ihan fain.

No tekikö se sen? Ja teitkö sä sitten saman? Ei mulla mitään hirveetä hinkua ole harrastaa seksiä jatkuvasti joku eri tyypin kanssa, mutta vapaa suhde ois se mun juttu... Mies tosin aina sanoo ettei oo mitään hinkua käydä vieraissa, harmi jos ei oikeasti ole, tai sitte se vaan sanoo kun luulee että haluan kuulla sen..

En väitä, ettei olisi ihmisiä joilla toimii avoin suhde tai polyamoria. Väitän, että niitä on marginaaliosa väestöstä.

Asia voi tuntua viehättävältä nyt, mutta fiilis voi olla ihan jotain muuta siinä vaiheessa kun se tapahtuu oikeasti, että on jotain sutinaa sivussa.

Ja siitä taas ei ole takuuta lähteekö jompi kumpi toisen matkaan pysyvästi.

Oma on elämäsi, tee ratkaisuja, mitä ikinä ne ovatkaan, tee niitä. Ei se ole elämistä, että odottaa vaan sen toisen tekevän sinun puolesta niitä vaikeita valintoja.

En väitä, ettei olisi ihmisiä joilla toimii avoin suhde tai polyamoria. Väitän, että niitä on marginaaliosa väestöstä.

Asia voi tuntua viehättävältä nyt, mutta fiilis voi olla ihan jotain muuta siinä vaiheessa kun se tapahtuu oikeasti, että on jotain sutinaa sivussa.

Ja siitä taas ei ole takuuta lähteekö jompi kumpi toisen matkaan pysyvästi.

Oma on elämäsi, tee ratkaisuja, mitä ikinä ne ovatkaan, tee niitä. Ei se ole elämistä, että odottaa vaan sen toisen tekevän sinun puolesta niitä vaikeita valintoja.

Ei kai mistään ole ikinä mitään takuita koko elämässä...

Ja ei kai kukaan ootakkaan että joku muu tekis ratkaisuja muiden puolesta, vaan kyse on siitä että olis helpompaa jos asia hoituis tavallaan helpon kautta, jos ei ole halua satuttaa ketään...

Yhteistyössä