V
"vesipisara"
Vieras
musta tuntuu ettei mikään enää saa mua tuntemaan iloa tai sellaista ihanaa hyvää tunnetta niinku joskus oli.. Kaikki on vialla ja pilalla ja tökkii.. Kamalan turhauttavaakin kun opintojen loppu häämöttää mut silti on valmistuminen niin kaukana. En saa todennäköisesti opinnäytetyötä valmiiksi ennen kesää vaan saisin vasta ehkä elokuulla sen päätökseen. Opintotukia ei saa kesällä, kesä töitä en saanut eikä muutakaan töitä mun alalla ole tarjolla täällä maaseudulla. Omassa kunnan sisällä kun sen työn pitäisi olla kun autoakaan ei ole millä kauemmaksi kulkea.
Mies käyttäytyy kusipäisesti ja koko suhde on kuralla. Äsken tuli sellainen tunne että mitä jos mies pettääkin mua nyt. Miehelle tuli viesti kännykkään ja lapsi kysyi kuka se on, mies sanoi ettei kukaan, lapsi kysyy uudestaan ja uudestaan kuka se on ja mitä siellä lukee mies vaan tiuski ettei kukaan ja ei sielä mitään lue. :/
Tekis mieli muuttaa pois täältä mutta vasta 8kk sitten me muutettiin tänne..
Kaikki on vaan jotenkin niin sekavaa just nyt.. ja kokoajan itkettää..
Mies käyttäytyy kusipäisesti ja koko suhde on kuralla. Äsken tuli sellainen tunne että mitä jos mies pettääkin mua nyt. Miehelle tuli viesti kännykkään ja lapsi kysyi kuka se on, mies sanoi ettei kukaan, lapsi kysyy uudestaan ja uudestaan kuka se on ja mitä siellä lukee mies vaan tiuski ettei kukaan ja ei sielä mitään lue. :/
Tekis mieli muuttaa pois täältä mutta vasta 8kk sitten me muutettiin tänne..
Kaikki on vaan jotenkin niin sekavaa just nyt.. ja kokoajan itkettää..