Mä olen niin kyllästynyt tähän elämään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi tylsyys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi tylsyys

Vieras
Mulla ei ole omaa elämää juuri lainkaan, vauvan kanssa vaan kotona ja viikottain nyt jossain tulee sentään käytyä, shoppailemassa, ruokakaupassa. Tänään mentiin ulos pulkkailemaan, olemattomalla lumella heitin mahdollisimman suuren ringin minkä tässä pääsee ja kas, sisään tullessa aikaa oli kulunut jopa 20 minuuttia. *päänhakkaushymiö*

Omaan aikaan on kaikenlisäksi mahdollisuus, onhan mulla mies.
Nyt on kyllä pakkoa alkaa elää myös itselleen ja hommata omaa tekemistä. Tämä projekti onkin jo hyvällä alulla. Sitten vielä pitäisi tämä "suhde" muuttaa kämppäkavereista takaisin parisuhteeksi, mistäköhän sen rakkauden taas löytäisi?

Minkä ikäinen vauva on? Ihan pikkuvauvan kanssahan nyt ei ulkoilusta tarvi mitään stressiä vetää.

Oisko mikään perhekerho hyvä? Kavereita, äiti- tai sinkkukavereita joiden kanssa voisit viettää päivällä aikaa?

Sama tunne...ei omaa elämää. Tyttö nyt reilu 2kk ja mieskin on ja hoitaa myös, mutta silti tuntuu ettei ole enää yhtää omaa elämää. Ja kun ei ole edes kavereita :/

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Minkä ikäinen vauva on? Ihan pikkuvauvan kanssahan nyt ei ulkoilusta tarvi mitään stressiä vetää.

Oisko mikään perhekerho hyvä? Kavereita, äiti- tai sinkkukavereita joiden kanssa voisit viettää päivällä aikaa?

Käyn kerran kaks viikossa MLL: kerhossa. 1 kaveri löytyy naapurikunnasta jonka kanssa alan *lupaus* viettää enemmän aikaa kun meillä aina kivaakin on.

mulla sama tilanne, mutta ei ole edes sitä vauvaa :( Eikä varmaa tuukaan vielä vähän aikaan kun jos melkeen vuosi ollaan yritetty... Opiskelija kun olen, nii oon paljo yksin kotona ilman mitään tekemistä tai kavereita :(

Yhteistyössä