miksei mulla oo kavereita.....

En tiedä, miksi sinulla ei ole. Minulla ei ole muuttojen vuoksi. Minä en jaksa enää nähdä tutustumisen vaivaa, ja myönnän itselleni, että en pidä noista kerhoista, enkä jaksa enää edes yrittää tutustua. Kaikillla kuitenkin on liikaakin ystäviä, ja pitäisi käydä niin kauan, että tutustuisi ja kun en pidä kerhoista. Siis vanhat ystävät, lapsuuden ystävät, asuvat kaukana.
 
Niimpä ollaankin =) En oo hirveesti tälle palstalle kirjotellu, mut lukenu juttuja sitäkin enemmän. Sen takia en osaa tekstejä lainata tähän alkuun. Mut viestejä saa laittaa jos vaikka löytyis se ystävä minullekkin :) ja kiitos kaikista vastauksista, tuli kyllä tosi hyvä mieli et ihmiset jaksaa vastailla :flower:
 
mulla on ihan sama juttu, ei oo miehen lisäks ketään, oon täältäkin yrittäny mut ei...

mulla ystävät jäi entiselle paikkakunnalle ja pirun arka oon tutustuun uusiin ja pieni lapsikin löytyy, mut ei vaan tunnu näihin hiekkalaatikkoleikkeihin tämä äiti mahtuvan :'(
 
Mya
Eipä niitä kavereita mullakaan ainakaan näin kesäloma-aikaan mitenkään kauheesti tuolla nurkissa pyöri...
Toivottavasti löytyis jotain hiekkalaatikkotuttuja nyt kun tuo poitsu on sen verran iso, että sen kanssa voi mennä johonkin puistoon...
Meilläpäin ainakin kaikki perhekerhot yms on kesäsin (KAI) kiinni....
No taidan myös olla ulkonäöltäni sen verran erilainen äiti, ettei ihan kaikki tuolla hiekkalaatikon reunallakaan meikäläistä ala kaveerata.
Tuntuu, että kaikilla mammoilla on omat seurapiirinsä johon on jotenkin tyhmä yrittää tunkeutua mukaan....
No onneks mulla on edes opiskelukavereita...mutta valitettavasti heillä ei ole kellään lapsia ja ovat vielä kesäajat poissa tästä kaupungista.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:59 surullinen kirjoitti:
Nyt oikeesti en voi kun itkee :'( Miks kaikilla muilla on paljon kavereita mut ei minulla, tää on niin väärin!!! Oon suoraan sanottuna kateellinen kaikille kenellä on ystävä jolle voi puhua kaikesta, käydä kahvilla ja kyläillä puolin ja toisin. Mut ei niin ei!! Mieskin jo sano et hanki kavereita ettet oo noin sulkeutunut, kyllähän mä h.elvetti hankkisin jos joku kertois miten. Anteex tää purkaus mut helpotti vähän kun saa jonnekkin "puhua" :(
Just sama juttu täällä :'( en mä ainakaan osaa lähtee hakeen niitä kavereita,ikää on pian 30..eri asia se oli viä tenivuosina niitä kavereitä löytää,ei tämmönen kotimamma kelpaa kenenkää kaveriksi :'(
 
Mya
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:07 viilis83 kirjoitti:
Oon mikkelistä. Mullakin oli opiskelukavereita mut heti kun sain lapsen ketään ei kiinnostanu. sanovat vaan et, sulle ei viitti ees soittaa kun et kuitenkaan pääse baariin. ap
meinasin kertoa mistä oon....mutten taidakkaan....haluan pysyä anonyymina.<br><br>
 
Mya
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:10 viilis83 kirjoitti:
Mä haluan hyvän ystävän, iällä ei ole mitään väliä ;)
Joku kesäkissa olis kyllä kiva saada B)
olis kiva käydä yhdessä esim rantsussa...tai kahviloissa....leikkipuistoissa...tai missä vaan...ja on tosi kurjaa kun ei koskaan voi mennä mihkään kyläilemään.
 
Mya
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:29 Sikke1 kirjoitti:
Mä huolisin uusia kavereita. Olen vaan erittäin huono kirjoittelemaan, joten kaipaisin enemmän sellaista kylättelypaikkaa :wave:
samoin....vaikka onnistuu tuo kirjottelukin...mutta ihan elävä ystävä olisi jees.
 
Kavereitahan olis vaikka muille jakaa ja helppo on tutustua uusiin ihmisiin livenä, mutta tällanen hörhö kun olen niin eipä niitä ystävä-henkisiä ihan joka puussa kasva.

Enkä taida enää edes uskaltautua nettipalstoilta ystäviä etsimään, kun tuskin kukaan MUN ilmoitukseen vastaisi :ashamed: ..selväksi se on täällä tullut.. :\|
 
Tyrkkäämpä itseni tähän pinoon :wave:
Eli kavereita niin kirjotteluun kuin tapailuihin lasten kanssa ja ilman kaipailen minäkin. Vantaalla asustellaan.
Olen aiemminkin vastaillut "ystäviä etsitään"-aloituksiin, mutta eipä sieltä yhtään vastausta ole vielä ainakaan tullut, jospa nyt tärppäisi =) Jään odottelemaan.. :wave:
 

Yhteistyössä