Miksei mulla ole yhtään itsekuria??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Miks multa ei yhtään nyt onnistu mikään? Tupakoinnin lopetus ei oo menny ihan putkeen, joka päivä poltan vähintään sen yhden... Laihduttaminen kusee, joka päivä mä sorrun johonkin herkkuun ja paino vaan nousee... En ole edes liikkunut moneen päivään :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Miksi vaihdoit nimimerkkiä? Miten miehesi kanssa; saitteko puhuttua mieltäsi painavasta läheisyysongelmasta? Suuttuiko kun kirjoitit tänne?

Kyllästyin vanhaan :)
Ei suuttunut ja saatiin puhuttua. Toi eilen mun lempikukkia ja pyysi anteeks.

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Miksi vaihdoit nimimerkkiä? Miten miehesi kanssa; saitteko puhuttua mieltäsi painavasta läheisyysongelmasta? Suuttuiko kun kirjoitit tänne?

Kyllästyin vanhaan :)
Ei suuttunut ja saatiin puhuttua. Toi eilen mun lempikukkia ja pyysi anteeks.

:) Kiva kuulla että saitte puhuttua. Kaikkea hyvää jatkossakin.... :)

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Paljonko sulla on tiputettavaa?
Millä ruokavaliolla laihdutat?

Semmoset viitisen kiloa toukokuun puoleen väliin ja loput 15-20 kg joulukuun loppuun...Enkä edes enää tiedä miten mun pitäis laihduttaa, oon koittanut karppausta ja ties mitä... Mut olis ajatuksenaet kaikkea sais syödä, kunhan kalorit pysyy kurissa ja pääosin ois terveellistä...

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Joo no mies ottaa multa puhelimen pois jollen laihdu tarpeeks... :'(

Mitä V*ttua? MIKSI? :o :laugh:

No kun hän tietää et oon materialisti niin osti mulle uuden puhelimen motivaatioks :)

Siis oliko tää yhteinen sopimus? Vai joku miehen kiristyskeino? Eli onko tuo sulle ok?

No mies ehdotti ja käy mulle hyvin :)

Kun on muutenkin motivaatiosta puute...

Alkuperäinen kirjoittaja sä oot laiha!!:
Ainakin blogin kuvan perusteella. Ihannoiko sun miehes anorektikkoja vai miks sun pitää vielä painoa pudottaa?

No en oo, paino huitelee lievän ylipainon puolella, se kuva on vaan jostain kumman syystä onnistunu hyvin!

Siks haluan laihtua kun mun on huono olla itteni kans.

Yhteistyössä