Miksei mies viesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei viestejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja howdie:
Psykologiaa jonkun verran lukeneena tiedän sen, että aika moni mies on sellainen, että hän ottaa tarkoituksella etäisyyttä, jotta osaa kaivata naista.

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Antoi valtavasti perspektiiviä omaan vastaavaan murheeseeni. Asia on todella pieni, mutta minuakin harmittaa ettei mies pistä edes pientä hyvänyöntekstaria päivinä jolloin emme näe. Hän on ihmeissään, että joka päivänä pitäisi olla yhteydessä. Hänestä malli, jossa tapaamme 3-4 kertaa viikossa ja keskitymme täysille toisiimme, mutta väliajat olemme täysin hiljaisuudessa omissa oloissamme, on hyvä. Minulle tulee ikävä näinä väliaikoina ja kaipaisin jotakin kontaktia, mutta mies ei sellaiseen ole kuulemme tottunut tai selvästikään sellaista kaipaa. Hyvä mies hän kuitenkin on, joten kaipa tämä on todella pieni murhe missään mittakaavassa.

Taidan olla outo kummajainen. Minä en itse lähetää söpöjö viestejä enkä puhu puheluita miesystävältä. Eikä hänkään minulle, jos lähettää, niin tiedän , että on jossakin kaveriden kanssa humalassa. Kiitos ei yksityisviestejä eikä puheluita työaikana ja kotona haluan kanssa ola ihan rauhassa. Asdiallisista asioista voi viestiä ja tekstailla.Voinee johtua siitäkin että olemme olleet jo yli 10 vuotta yhdessä.

Minua alkaisi ahdistaa, jos pitäisi joka päivä olla yhteydessä. En edes suostuisi tapaamaan miesystävääni kuin max. 2 kertaa viikossa! Välillä tuntuu, että sekin on liikaa.
Olisi mukava olla vaikka muutama viikko ihan erillään, mutta en kehtaa ehdottaa tällaista.
Näköjään ihmiset ovat kovin erilaisia siinä, minkälaista etäisyyttä haluavat suhteessa pitää.

Ehkä olen sitten vähän miesmäinen tyttö, kun en minäkään odota tai edes halua että poikaystäväni jatkuvasti tekstailisi tai soittelisi minulle. Ärsyttäväähän se olisi, jos/kun tahdon olla rauhassa. Kyllä kai ihminen osaa olla omineenkin siihen asti kun seuraavan kerran tavataan. Ehkä sitten olen vaan vähän itsenäisempää sorttia, joka osaa antaa tilaa myös suhteen toiselle osapuolelle. Ei tässä missään symbioosissa eletä.

Tietystihän se on kiva viestejä lähettää jos tulee asiaa tai hellyydenpuuska, mutta sen täytyy tapahtua spontaanisti, ei siten että toinen sitä kärttää.

Yhteistyössä