Kaikki nyt talkoisiin ja hommaamaan miehille hame....Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Ei yhtään pöllömpi ajatus... Ei muuta kuin valtavirtoja muuttamaan.. Olishan se siistin näköistä kun olis karvainen maha ja minihame :kieh:
Juu ne on , kunhan eivät pyllistäAlkuperäinen kirjoittaja Piipa:joskus festareilla näkee miehillä sellaisia pitkiä nahkahameita tai kilttejä.. ja täytyy sanoa että ne on kyllä
Mitähän sillä hameella saiskaan kalastettua saaliiksi ?? alkoi saalistusvietti viriämään.... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kyllä minä olen nähnyt miehiä hameissa. Esim. monet eteläisen pallonpuoliskon kalastajat käyttävät "hametta".
Ai juu..niin onkin. Miehillä kans vissiin kaislahameet vai oliko ne "tiskirätit" edessä?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kyllä minä olen nähnyt miehiä hameissa. Esim. monet eteläisen pallonpuoliskon kalastajat käyttävät "hametta".
no just :headwall: Herneen viljelyä taas. |OAlkuperäinen kirjoittaja äiti:annetaan miesten olla oikeita miehiä ja pukeutua miesmäisesti, hameet on naisten hommia.Mikä vimma feministeillä on polkea mies maanrakoon.Taidatte olla säälittävi ihmisiä kun pitää itseään yrittää nostaa noin että miestä mollataan.Nykypäivän poika on niin naisistumassa että pelottaa
kaikki miehet eivät käytä hameita ku heti joku tukee kertomaan millainen miehen pitää olla. Käyttääköhän "äiti" itse housuja. Sitä taidetaankin olla oikein maskuliinisia. Pelottaa nämä nykyajan maskuliiniset naisetAlkuperäinen kirjoittaja äiti:annetaan miesten olla oikeita miehiä ja pukeutua miesmäisesti, hameet on naisten hommia.Mikä vimma feministeillä on polkea mies maanrakoon.Taidatte olla säälittävi ihmisiä kun pitää itseään yrittää nostaa noin että miestä mollataan.Nykypäivän poika on niin naisistumassa että pelottaa
Kiltti!Alkuperäinen kirjoittaja Ego:Eikös Skottimiehet käytä kilttiä? Vai mikä se on ruutuhame niillä päällä joskus. Ja käsittääkseni niitten hameiden alla ei saa käyttää kalsarin tynkiäkään