Miksei miehet sytytä mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaikeako ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap tässä, en ole kylläkään aseksuaali tai lesbo. Voiko vaikuttaa se että mua koulukiusattiin 9 vuotta suomalaisten nuorten miesten toimesta? Sain kuulla aina olevani ruma ja kuvottava, milloin mikäkin. Mies jonka kanssa mulla on lapsia ei ole suomalainen. Olisiko minulle jäänyt jokin trauma nimenomaan suomalaisista miehistä? Harmittaa, koska onhan heissäkin varmasti hienoja yksilöitä, ei ole vaan sattunut omalle kohdalle. Mieluiten kuitenkin katselisin kotimaista urosta jakamaan arkea.

Itse olen mies ja myös tuollainen, että vastakkainen sukupuoli ei oikein kiinnosta, eivätkä he kiinnostu minusta. Tähän ikään (29 vuotta) mennessä olen tosissani ihastunut vain pariin tyttöön/naiseen ja edellisestä kerrastakin on jo aika monta vuotta.

Vastaavasti vain yksi nainen on ilmaissut olevansa minusta kiinnostunut, mutta siinäkin totesin nopeasti, että emme ole tarpeeksi samalla aaltopituudella. Välillä tuli tavatessa (tuo nainen oli samalla luokalla koulussa) hyvää keskustelua, mutta sitten taas tuon naisen jutut menivät sellaiseksi jaaritteluksi, että teki vaan mieli paeta paikalta sormet korviin tungettuina.

Tästä tilanteesta syytän osittain luonnettani, eli olen aika säikky eikä itsetunto ole hyvä. Myöskään seksistä en haaveile, kaiketi siksi kun sitä en ole koskaan kokeillut enkä tiedä miltä se tuntuu.

#32 lisää vielä:

Tuntuu ihan oudolta ajatus siitä, että olisi jonkun kanssa parisuhteessa ja vaikka asuisi samassa asunnossa. Miten siinä tekisi ja toimisi. Ja miten on ylipäätään mahdollista löytää ihminen, joka a) pitää sinusta erittäin kovasti, b) jota itse pidät hyvin puoleensavetävänä ja c) jonka kanssa tulette niin hyvin toimeen, että jaksatte toistenne läsnäoloa. Tuon yhtälön täyttyminen tuntuu tämänastisen kokemuksen perusteella hyvin epätodennäköiseltä. Valtaosa naisista kun ei vaan herätä oikein mitään kipinää (puhumattakaan että vahvaa sellaista), aika harvat ovat luonteeltaan kaveriainesta ja sitten tarvittaisiin tosiaan se, että se nainen omaisi vastaavia tunteita sinua itseäsi kohtaan.

Lapsia kyllä haluaisin joskus saada (olen tosi lapsirakas), mutta enpä tiedä toteutuuko se koskaan.

Jotkut ovat kai vaan "poikkeavia luonteita" (ja nyt en tarkoita negatiivisessa mielessä) eli sukulaissielujen löytäminen on hankalaa. Ja vielä jos seksuaalisuus ei ole kovin vahvaa tai on perinteisen seksin sijaan fetissipainotteista niin sekään ei ole ajamassa suhteeseen.

Tuo on ihan tyypillistä maalla. Keuruvedellä tai Hinkakoskella ei vain ole kovin kummoisia poikamiehiä. Tule pois sieltä! Ja en tarkoita hesaan, vaan isoon maailmaan. Tuu kattoon mitä tääl' on. Ja jos et lontoota osaa, niin kyllä se hesakin menettelee siinä tapauksessa.

Yhteistyössä