Miksei mieheni halua seksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärsimys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärsimys

Vieras
Miehet yleensa haluaa usein, monta kertaa paivassa ja kun mieheni ei ole yhta aktiivinen kuin mina olisin, tunnen ettei han halua minua ja se loukkaa syvasti...Tai ajattelen etta han saa seksia jostain muualta..Mina olen 28 v ja mieheni 32 v.Suhteemme alussa seksia oli melkein joka paiva.
Han jopa joskus torjuu yritykseni, koska hanen ei tee mieli. Han on sanonut etta joskus tekee mieli enemman joskus vahemman. Mina taas haluaisin seksia koko ajan, koska pidan hanesta paljon ja seksi on ainoa tapa jolla paasee todella lahelle toista.. Joskus seksittomia paivia on yli viikko, joka on minun mielestani pitka aika! Senkin takia koska olemme seurustelleet vasta 7kk ajan. Yhdistan seksin siihen etta kun toista ikavoi, rakastaa ja kertakaikkiaan siihen etta kun toisesta pitaa paljon, hanta haluaa/paasta lahelle. Jos parisuhde on seksitonta monta kuukautta, ei se tunnu minusta enaa parisuhteelta ja saa ajattelemaan etta toinen ei enaa pida sinusta/halua sinua. Vai olenko vaan yliseksuaalinen?

Parisuhteeseen kuuluu myös seksi ja jos tulee usein torjutuksi niin se syö miestä/naista. Pahoin pelkään että miehesi on kyllästynyt sinuun kun ennen halusi mutta ei enää.

Oletko keskustellut miehesi kanssa,kysynyt miksi hän ei halua seksiä?
Ja onko hän antanut mitään asiallista vastausta?
Nimittäin haluttomuuteen vaikuttaa niin moni muukin asia kuin se että olisi kyllästynyt kumppaniinsa esim.stressi,työt,väsymys...
Tiedän toki tunteen kun ei seksiä saa vaikka haluaa.Meillä saattaa mennä kolmekin viikkoa ilman seksiä ja mies lähes aina torjuu aloitteeni seksiin.Olen niin tottunut jo tähän,syy miehelläni on että hän ajattelee niin paljon asioita välillä (työ,lapset,raha-asiat) että ei vaan syty seksille.
No minäpä oon pyöritelly eroo päässäni jo aika kauan ja niinhän siinä taitaa käydä.
En kehoita kuitenkaan sinua heti eroamaan vaan keskustelemaan asiasta miehesi kanssa.
Minä olen niin seksuaalinen nainen että tiedän että nykyinen mieheni ei ikinä saisi minua pidettyä seksuaalisesti tyytyväisenä,koska muutosta ei ole näkynyt niiin pitkään aikaan.

Huhhuh teidän juttujanne! Me rouvan kanssa kokeillaan touhuta eri paikoissa että pysyy mielenkiinto yllä. Täytyypä tässä näin anonyymina tunnustaa että mekin joskus vaimon kanssa mökille Mäntyharjuun ajellessa tempaistaan pikkunätit siinä Lusin jälkeisellä levikkeellä - mulla on muuten kans Volvo, pankinjohtajamallin 745. Ostin sen muuten naapurin Unskilta, moottoriremppa tehty just ja toimii kuin junan vessa vaikka se on entinen Taxi ja mittarissa 600 tonnia.
Ei muuta kuin kesän jatkeet kaikille sorvaajille!

Hae ap. täältä elleistä hakukoneella ketju "Vertaistukiryhmä naisille, jotka kärsivät seksin puutteesta", löytyy parisuhdepuolelta. Siellä on tuoreempiakin viestejä ketjun loppupäässä, meitä pihtareiden naisia löytyy yllättävän paljon, ei ne miehet vaan kaikki ole yhtä seksuaalisia kuin osa naisista. Nykyisin kun naisetkin uskaltavat odottaa laadukasta seksiä parisuhteessa, on tämä miesten haluttomuus noussut ongelmaksi.

Mekin oltiin mun exän kanssa 12 vuotta naimisissa ja sama homma, koko ajan oli Pertillä huoli töistä ja rahasta. Mä sitten lopulta kypsyin siihen harmaaseen eloon ja otin eron. Noo onneksi mulle jäi asunnot ja muut, eikä yhtään velkaa. Nyt mulla on yks nuori kundi Gambiasta, se kattoo päivät täällä kavereittensa kaa jalkapalloo ja illat jaksaa mun kaa pöllyttää lakanoita. Hyvin hän jaksaa keskittyä rakkauden töihin eikä huolehdi turhasta.

Moi, meillä vaimo on sellainen varsin pyylevä ja tykkää kovasti (mutta pasiivisesti osallistuen) vastaanottaa sexiä selällään maaten, siis ihan perinteisessä lähetyssaarnaajaasennossa. Se on muuten ihan kiva mutta kun hän ei voi pidätellä ilmavaivojaan varsinaisen aktin aikana vaan hän varsin äänekkäästi päästelee niitä. Onko muissa perheissä tätä ongelmaa?

no huh huh... ei muutaku ero heti vaa jos seksi ei kiinnosta, ei sitten oo teillä naisilla käyny mielessä keskustelu kumppaninkaa? yleensä moni asia järjestyy puhumalla, ei tosin kaikki. ottakaa härkää sarvista ja kattokaa mihin se johtaa?:)

Alkuperäinen kirjoittaja Liehuva liekinvarsi:
Mekin oltiin mun exän kanssa 12 vuotta naimisissa ja sama homma, koko ajan oli Pertillä huoli töistä ja rahasta. Mä sitten lopulta kypsyin siihen harmaaseen eloon ja otin eron. Noo onneksi mulle jäi asunnot ja muut, eikä yhtään velkaa. Nyt mulla on yks nuori kundi Gambiasta, se kattoo päivät täällä kavereittensa kaa jalkapalloo ja illat jaksaa mun kaa pöllyttää lakanoita. Hyvin hän jaksaa keskittyä rakkauden töihin eikä huolehdi turhasta.

Sanoisin että miehesi teki paremmat kaupat. Pääsipähän säkkiruumiistasi eroon vehtaamaan Aasian mallirunkojen kanssa.

Btw, naisena sinun kuuluisi antaa myös niille kavereille. Naisen reiät kun ovat täysin miesten omaisuutta. Hallintaoikeutta niihin naisella ei ole. Harmillista ettei tästä lakia ole saatu aikaiseksi, mutta kaikkihan sen kuitenkin tietävät, että nainen on pelkkä tyydytysväline. Ja tietysti panokoneiden synnytyslaitos samalla.

Sika sika sika. Senkin sika. Ei nekään Aasian naiset varmaan täydellisiä ole, varmaan ne teeskentelee. Siis teeskentelee koko ajan. Tai ainakin yrittävät saada miehen omaisuuden.