miksei menkat ala?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmetys"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmetys"

Vieras
Ovulaatiosta tuli 2 viikkoa viime torstaina. Raskaustestejä tehty. Kaikki negaa. Eikä muutenkaan mitään raskausoireita tai fiilistä. Menkkakipuja ollut jo pidemmän aika. Ei mitään kovia mutta kuitenkin. Mutta miksei menkat ala?
Mulla menkat epäsäännölliset mutta eikö yleensä menkkojen pitäis alkaa n. 14vrk ovulaation jälkeen??

Minulla jäi tässä jokin aika sitten kuukautiset tulematta, mutta uskon vahvasti, että stressi teki sen. Ostin pari raskaustestiäkin ja tein, mutta negaa näytti. Seuraavat tuli sitten, mutta nyt on kierto vähän sekasi :/
Eikä se miettiminen ja ressaaminen yhtään asiaa auta =)

mun mielestä ei mitään normaalista poikkeavaa. paitsi lasta yritetty kohta 1v4kk. kyllähän sitä miettii ja suree koko ajan mutta en ehkä stressiksi sanoisi...

No keskimäärin 14pv. Mutta kaikki on yksilöllistä.. Sun kovat odotuksetkin voi pitää menkkoj poissa (paitsi ei oo kyllä mulla koskaan pitäny ja stressiä oon kokenu enemmän kuin liikaa!)
Ehkä oot raskaana muttei näy vielä testissä. Odota viikko.

luulis että stressi loppuu siihen kun tekee negatiivisia raskaustestejä. Tavallaan siis niin että kun sit tietää ettei oo raskaana niin ei enää odotakaan ja sit menkat alkais. (tarkotan nyt sitä miks ei meille tule vauvaa -stressiä)