Miksei kukaan kertonut mulle, ettei tänään, siis eilen, oo ollut perjantai?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
miten ihmeessä te saatte kaiken mahtumaan yhteen jääkaappiin? :eek: joku taikakaappi.
Osa menee pakastimeen, ja hedelmät jää huoneenlämpöön tai menee komeroon (ei jääkaappi).
Sit viikolla kun täydennetään, niin voidaan ostaa enemmän hedelmiä, jotka saa sit taas sopimaan viileään, kun sinne on tullut tilaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Muistatko mitä ostit lidlistä?
On mulla tässä kuitti...
jääteetä, energiajuomaa (Battery), Coca-colaa (sitä aitoa ), muroja, ruokakermaa, Oivariinia, spagetin, makaronin, pastan, ananaspalat, kesäperunaa 2kg, Polaria, sipulia (uutta ja "vanhaa", herneitä, palasokeria, porkkanaa, luumuja, persikkaa, jäävuorisalaattia, sulatejuustoviipaleita, kukkakaalia ja kirsikkatomaatteja + ne ompelutarvikesetit.
Kiitos, fiksaan hieman ostoslistaani (=matkin), kerrankin ei harmita, että poika ei tänään ehtinyt kauppaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Muistatko mitä ostit lidlistä?
On mulla tässä kuitti...
jääteetä, energiajuomaa (Battery), Coca-colaa (sitä aitoa ), muroja, ruokakermaa, Oivariinia, spagetin, makaronin, pastan, ananaspalat, kesäperunaa 2kg, Polaria, sipulia (uutta ja "vanhaa", herneitä, palasokeria, porkkanaa, luumuja, persikkaa, jäävuorisalaattia, sulatejuustoviipaleita, kukkakaalia ja kirsikkatomaatteja + ne ompelutarvikesetit.
Kiitos, fiksaan hieman ostoslistaani (=matkin), kerrankin ei harmita, että poika ei tänään ehtinyt kauppaan.
Niin ja ne maidot ja jogurtit myös on Lidlistä!

 
sivusta seurannut
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Huvittavaa, että suurin osa vastaajista ohitti täysin ap:n alkuperäsen kysymyksen ja ihmettelee vaan hänen ostoksiaan... (itseni mukaan lukien).

taitaa ap:lla olla ihan tarkotuksella toi lista kans näkyvillä et sitä kauhisteltaisiin täällä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Huvittavaa, että suurin osa vastaajista ohitti täysin ap:n alkuperäsen kysymyksen ja ihmettelee vaan hänen ostoksiaan... (itseni mukaan lukien).

taitaa ap:lla olla ihan tarkotuksella toi lista kans näkyvillä et sitä kauhisteltaisiin täällä ;)
Mitäs kauhistelemistä ison perheen äidin isoissa ostoksissa on?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Huvittavaa, että suurin osa vastaajista ohitti täysin ap:n alkuperäsen kysymyksen ja ihmettelee vaan hänen ostoksiaan... (itseni mukaan lukien).

taitaa ap:lla olla ihan tarkotuksella toi lista kans näkyvillä et sitä kauhisteltaisiin täällä ;)
no eipä sitä kahden lapsen äidille tule mieleenkään minkälaista on suurperheenäidin arki. ihan mielenkiintoista välillä miettiä miten pienistä asioista (parin kauppakassin kantamisesta) sitä joskus kehtaakin ruikuttaa, kun toiset kantaa kymmenen kassia yhdessä hujauksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Huvittavaa, että suurin osa vastaajista ohitti täysin ap:n alkuperäsen kysymyksen ja ihmettelee vaan hänen ostoksiaan... (itseni mukaan lukien).

taitaa ap:lla olla ihan tarkotuksella toi lista kans näkyvillä et sitä kauhisteltaisiin täällä ;)
Mie jaksan ihmetellä sitä, että sitä jaksetaan aina vaan ihmetellä :whistle:
Jos tuon jakaa henkilömäärälle, niin varmaan jokainen ostaa samanverran suunnilleen, luulen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Huvittavaa, että suurin osa vastaajista ohitti täysin ap:n alkuperäsen kysymyksen ja ihmettelee vaan hänen ostoksiaan... (itseni mukaan lukien).

taitaa ap:lla olla ihan tarkotuksella toi lista kans näkyvillä et sitä kauhisteltaisiin täällä ;)
Mie jaksan ihmetellä sitä, että sitä jaksetaan aina vaan ihmetellä :whistle:
Jos tuon jakaa henkilömäärälle, niin varmaan jokainen ostaa samanverran suunnilleen, luulen.
Jep. Meillä on 5 lasta ja kuukaudessa menee ruokaan jotain 800-1000e. Siinä on mukana vaipat+talouspaperit ja pesuaineet.
Mutta tuo jatkuva ruuan hinnan nousu on kyllä näkynyt kukkarossa luvattoman paljon :(

 
arkipäivän komiikka on parasta
No kun profiiliin kurkkasin, niin onhan teillä syöjiäkin
- melkein aurinkokunnallinen! ;) :D
Ja eikös nää tämmöset viikonpäiväsekaannukset oo vaan ihan hauskoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja arkipäivän komiikka on parasta:
No kun profiiliin kurkkasin, niin onhan teillä syöjiäkin
- melkein aurinkokunnallinen! ;) :D
Ja eikös nää tämmöset viikonpäiväsekaannukset oo vaan ihan hauskoja.
Juu, onhan ne... mutta nyt mulla on perjantaifiilis, eikä nukuta... ja aamulla on kuitenkin vielä arkipäivä, eikä lauantai :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Kuka teillä noita energia juomia juo?
Mies sillointällöin yhden, ja esikoinen välillä yhden, kun on tehnyt kotitöitä ahkerasti.
Noi saavat luvan riittää pidemmäksikin aikaa, kun en mie noita noille pienemmille anna ollenkaan. (Esikoisella ikää 15½v.)
 
hitsi, te kauhistelette tuota ruokamäärää mutta mä ihmettelen miten sitä on noin vähän... :ashamed: :snotty: meillä tulee kerran viikossa 5 kassillista kerralla plus sitte kaikki mitä ostetaan lisäks... niinku maitoo,leipää etc..
 
lia
oikeesti, mua hävettää ja vietävästi (miettii missä mättää)
meillä lapsia neljä ja tiedättekö mua ei kauhistattuttanut toi ostoslista yhtään. Ennemminkin ihmettelin muutamia juttuja että esim leipää teillä ihmeen vähän listalla?

Tuo lista kuulosti aikalailla meidän listalta.......meillä menee niin kauheasti ruokaan rahaa että ei ole tosi! Huomattiin bonus laskelmasta että olemme laittaneet ruokaan enemmän rahaa mitä minä viime vuonna tienasin palkkaa....

 
lia
mutta siis tuo viikonpäivät sekaisin on ihan tuttua mullekin varsinkin näin lomalla. Yks lauantai aamu heräsin ja tein aamuhommat rivakkaasti ja lähdin heti aamusta asioille että ennätän hyvin ennen kuin lapset herää. ensimmäisenä suunnistin verotoimistoon ja kovasti ihmettelin kun siinä parkissa ei autoja (on niin pieni parkki ja yleensä vaikea saada mahtumaan autoa), no ei vielä sytyttänyt. Menin ovelle ja ihmettelin kun ovi ei auki? Kello oli jo sen verran että olisi pitänyt olla auki vaan ei...no ei muuta kuin ajattelin että käyn läheisessä kelalla ja tuun sit takas. Kelankaan ovi ei aukea! Mitä ihmettä, soitin miehelle ja käskin hakea lehden ja katsoa onko joku valtakunnallinen virastojen lakko päivä, ukko oli ihan että täh?!?

Arvatkaa kuka repes ja meinas hälyyttää valkotakkiset hakemaan vaimonsa turvaan, sanoi et noin pahasti et olekkaan ennen sekoillut =)
 
IhanaValo
Huh huh..Meillä 4 henkeä myös, niinkuin oli jollakin muullakin vastaajalla ja rahaa menee kauppaan n.60-70e/kerta ja pari kertaa käydään.
Ei sitä osaa kuvitella miten paljon enemmän sitä joutuu ostamaan, kun on isompi porukka syömässä. Ite oon ainakin ihan hämmästyksissäni, ei millään pahalla, miusta on ihana että jotkut uskaltaa ja haluaa ison perheen.

Ja ap; Miulle sattuu välillä myös noita päiväsekaannuksia..yleensä miun tilanne on et esim. koko päivän ootan jotain tiettyä ohjelmaa/elokuvaa telkasta ja sitten kun sen pitäis alkaa, kiroan miehelle että mitä hemmettiä ne telkkarityypit on taas tehneet ohjelmistolle..kunnes mies valaisee asiaa ja sanoo että oottele huomenna uudelleen :headwall: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
hitsi, te kauhistelette tuota ruokamäärää mutta mä ihmettelen miten sitä on noin vähän... :ashamed: :snotty: meillä tulee kerran viikossa 5 kassillista kerralla plus sitte kaikki mitä ostetaan lisäks... niinku maitoo,leipää etc..
No juu, mie saan käydä tuota maitoa, hedelmiä ja leipäpuolta täydentämässä kyllä 2-3 kertaa viikossa... paitsi että yleensä oon itse leiponut vaalean leivän taas nykyään.
Ja sit kun hakee maitoa ja hedelmää, salaatti ym. aineksia, niin aina vaan tuppaa tarttumaan jotain "ylimääräistä" mukaan... vaikka en mie vielä oo keksinyt, että millätavalla joku ruoka ois meilläkin "ylimääräinen" :D
 

Yhteistyössä