"vieras"
Tuntuu että kukaan muu ei välitä meidän lapsesta, paitsi me vanhemmat ja isovanhemmat ja tädit ja eno. Miksei muut?
No, oli vieraat lapset vapaan kasvatuksen tuloksia eli ei, niin väitän että valtaosalla ihmisistä on tyystin välinpitämätön/vihamielinen suhtautuminen vieraisiin lapsiin. Tästä ketjustakin sen huomaa oivallisesti. Koko kylä kasvattaa ja yhteisöllisyys on pelkkää puhetta.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26735163:mikähän siihen mahtaa olla syynä. onko tää lapsi sellainen vapaankasvatuksen tulos.
Mieti, miten nykyään suhtauduttaisiin siihen, että joku muukin komentaa sinun kakaraasi kuin sinä itse?No, oli vieraat lapset vapaan kasvatuksen tuloksia eli ei, niin väitän että valtaosalla ihmisistä on tyystin välinpitämätön/vihamielinen suhtautuminen vieraisiin lapsiin. Tästä ketjustakin sen huomaa oivallisesti. Koko kylä kasvattaa ja yhteisöllisyys on pelkkää puhetta.
Mulla ei ole ekana mielessäni mitä muut ajattelee tekemisistäni joten en mieti. Komennan muidenkin lapsia jos on aihetta. Sen sijaan en tule itkemään niiden muiden lasten tekemisistä tänne.Mieti, miten nykyään suhtauduttaisiin siihen, että joku muukin komentaa sinun kakaraasi kuin sinä itse?
Miksi tarvisi olla? Mä en välitä paskaakaan suurimmasta osasta muiden lapsia, olivatpa he kuinka helppoja ja rauhallisia hyvänsä.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26735163:mikähän siihen mahtaa olla syynä. onko tää lapsi sellainen vapaankasvatuksen tulos.