miks yh isä ei kelpaa.

hmmmm
No, sun täytyy katella yh-äitejä niin varmaan sit kelpaat!
En minäkään jos olisin lapseton alkaisi toisen naisen lapsia kasvattamaan.
Ja sit pitäs sietää sitä exää:kin, joka roikkuis kuvioissa. Kiitos ei!
 
jos tuntuu, et synkkaa ...en ymmärrä miksi yh:sta tai muusta tehdään niin suuri numero....Jos mies ei ole yh, vois mukana tulla kauhuanoppi....hei herätkää....meistä jokaisen mukana tulee jotain vähemmän mielyttäväää ja eikö rakkaus enää voita suuria esteitä....onnea yh-isälle
 
Jolly J
Kyllä yh isä kelpaa monelle jos vaan kemiat kohtaa! Ihan niin kuin yh äitikin.
Poikkeuksiakin löytyy, kaikki eivät ole valmiita lapsiperheen arkeen ja se vain on hyväksyttävä. Mutta uskon kyllä että jos ihminen tarpeeksi rakastuu niin kyllä ne sen arjenkin oppii lasten kanssa...
 
kiitos kommenteista jos haluatte jutella tai tutustua niin sähköposti hanska78hotmail@com. pääkaupunki seudulla asustelen ja lapseni on 7v tyttö ja yli 5v oltu kahestaan. lapsen äiti ei lapsesta paljon välitä jos kerran vuodessa ottaa ni hyvä. eli ei paljon ex roiku vieressä. ;)
 
Mä olen melko varma, että kelpaa... Oot varmaan vaan törmännyt vääränlaisiin naisiin. Varmasti löytyy pilvin pimein naisia, jotka on pettyneet ja kyllästyneet vastuuntunnottomiin ja omaan napaan tuijottaviin miehiin.

Jos joskus eroan ja alan etsiä uutta miestä, ottaisin mielelläni (yh)-isän, joka kantaa vastuun lapsistaan ja arjesta perheen kanssa. Paljon enemmän arvostan tällaisia isiä kuin niitä, joilla on jo ex-perhe, josta ei viitsitä huolehtia.

Otan yhteyttä, jos semmoinen tilanne vastaan tulee. =) Kun noita yh-isiä taitaa olla aika harvassa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 15:31 nöppönen kirjoitti:
mulle kelpais. luulisin et olisi jopa helpompaa alkaa seurustella ihmisen kanssa jolla lapsia, niin ettei se parhe-elämä tule sitten niin shokkina kuin ehkä joillekin lapsettomille sinkuille.
Peesailen.. (jos vielä tohtii jotain yrittääkään..)
 
oih
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2007 klo 14:02 yh-isä kirjoitti:
kiitos kommenteista jos haluatte jutella tai tutustua niin sähköposti hanska78hotmail@com. pääkaupunki seudulla asustelen ja lapseni on 7v tyttö ja yli 5v oltu kahestaan. lapsen äiti ei lapsesta paljon välitä jos kerran vuodessa ottaa ni hyvä. eli ei paljon ex roiku vieressä. ;)
Kuulostat mielenkiintoiselta ja fiksulta tyypiltä. "Harmi" että olen varattu ;) Muussa tapauksessa laittaisin sulle kyllä meiliä ja hempeetä sellasta =)
Onnea elämääsi ja toivottavasti löydät sen oikean, olet sen varmaan ansainnut :hug:
 
Kyl mulle ainakin kelpais mun mielestä yhisän kans vois ehkä juttu toimia paremmin kun sellaisen kans joka on vaan viikonloppuisä tai ei ollenkaan lapsia.
Olen joskus jutellutkin yhisien kans miten voi olla vaikea löytää uutta kumppania kun molemmat on yhna.
Kyllä sulle vielä se oikea kolahtaa kohdalle kun sen aika on.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 17:31 Vieras kirjoitti:
Ihan sama, yh tai ei, jos muuten osuu kemiat yksiin ja muutoinkin synkkaa. T: Yh-äiti.
Samaa mieltä. Ja mielestäni on aina plussaa, jos mies on vastuussa lapsistaan! Vai voisiko nainen "pelätä" että et halua enempää lapsia? Tapailin kerran etäisää, jolla yksi kouluikäinen, "leuhki", ettei hänen onneksi tarvi hankkia enempää lapsia, kun on kerran se yksi. Ei tuollaista ole kiva kuulla, joten oli kiitos ei. En jäisi enää 3-kymppisenä katsomaan jos kypsyisi.
 
kelpas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 13:56 yh-isä kirjoitti:
mitä varten naiset pelkää yh-isiä eikä uskalla tutustua. :ashamed:
Mulle kelpas yh-isä vihityksi puolisoksi. Hänellä on kaksi lasta ja toinen asui meidän kanssa. Itselläni on kolme lasta ja kaikki asuivat meidän kanssa. Hyvin toimi, nyt jo kaikki lapset omillaan. Etsimällä ei löydy, mutta voi tulla vastaan milloin tahansa. Onnea!
 
ei saa yleistää :wave:
Itse olen tapaillut miestä jolla oli kolme lasta, eikä asia kovinkaan paljon silloin säikäyttänyt. Lapsilla tosin oli kuitenkin omakin äitinsä, eli olin niin sanotusti vain leikkimamma. Tosin suhde miehen kanssa ei sitten toiminut muista syistä, vika ei ollut lapsissa.
Tsemppiä vaan, kyllä se kiva nainen jostain vielä löytyy. Kentien joku joka myös yh? :)
 
Kyllä mulle kelpais yh-isä, mutta kun odotan tätä kolmatta muksua niin tuskinpa kukaan nyt tähän mun tilanteeseen haluaa tuppautua vaan eihän tota tiiä muutaman vuoden päästä. Joo ja kaikki kolme on samalle iskälle, mutta iskällä ei oo alkoholin kanssa ongelmaa..kaikki juotava kaatuu kurkusta;). Vaan tsemiä sulle vaimokkeen etsinnässä, kyllä meitäkii löytyy joita ei tuo yksinhuoltajuus pelota:)
 
tuu mun kaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2007 klo 10:34 äityli72 kirjoitti:
Mulle kelpaisi varsin hyvin ja ottaisin ilomielin vastaan yh-isän. Olen itse yh-äiti ja lapsia mulla on neljä. Eli kyllä ottajia varmasti on!!! Usko mua =)

Voimia sulle kauheesti! :hug:
Tulisitko mun kanssa kimppaan. Mulla on 6 lasta
3 eri avioliitosta. Hyvännäköinen oon ja etsin
vaimoa. Voitaisiin tehdä se yhteinen rakkaudenhedelmäkin.


Pistä e-postiosoite niin palataan asiaaan.

 
Spektri
Olin vuosia yh. Koskaan en kokenut, että tyttöni olisi ollut este suhteen aloittamiselle. Minä en usko siihen, että lapset ratkaisee. Jos on kemiat kohdallaan, niin ok. Jos taas ei natsaa niin ei natsaa.

Nykyisin olen avioliitossa miehen kanssa, jolla ei ennestään ollut lapsia. Nyt meillä on myös yhteinen lapsi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2007 klo 10:34 äityli72 kirjoitti:
Mulle kelpaisi varsin hyvin ja ottaisin ilomielin vastaan yh-isän. Olen itse yh-äiti ja lapsia mulla on neljä. Eli kyllä ottajia varmasti on!!! Usko mua =)

Voimia sulle kauheesti! :hug:

peesaan paitsi että lapsia minulla on viisi....

jostain kumman syystä miehet kaikkoaa ku kuulevat lapsimäärän :LOL: :LOL: :D

nykyään en enää edes eti, "se oikea" tulee kohdalle jos on tullakseen, jos ei tuu nii elän yksin lasten kans ja sillä siisti... =)
 

Yhteistyössä