Alkuperäinen kirjoittaja Niin...:
on totta, että ei pitäis kirjoittaa kaikkea niin suoraan kuin ajattelee, koska on heikompiakin ihmisiä.
Mutta niin kuin tiedetään, ihminen ei ole kovin eheä, jos sairastuu netissä kirjotettujen juttujen perusteella. Tuollainen ihminen - ikävä kyllä ja ei pahalla - sairastuisi luultavasti joka tapauksessa jossain vaiheessa. Kaikelta ei voi suojella, ei edes niiltä epätodenmukaisilta jutuilta.
Ja älä sano, etten tiedä mistä puhun... Sillä munkin sisko on sairastunut saman sairauden, ja kaikki alkoi siitä, kun koulun ruokajonossa sanottiin siaksi. Mutta uskon, ettei kuitenkaan se ole ainut tekijä, ja jokainen joutuu kohtaamaan tuollaisia asioita.
Näinhän se on. Mut pitää muistaa, et tuollaista ei kannata jäädä syyttelemään, tai muuten saa olla katkera muille siitä sairaudesta vaikka päänsisäinen mörkö on kyseessä. Maailmasta ei pahuus tai ajattelemattomuus lopu pyytämällä. Joku on silti yhä sitä mieltä, että lihavat ei kiihota. Hänellä on ikävä kyllä yhtä paljon oikeus mielipiteeseensä kun meillä siihen, että kaikki ovat tasavertaisia ja läskitkin voivat olla kauniita jne. Mä luulen, et kyse on siitä, et kaikilla ihmisillä on joitakin mörköjä ja ongelmia, ja voi helpottaa purkaa oloaan täällä töksäyttelemällä asioita. En tarkoita Phoebsia. Mut tiedän kyllä monta ei itseensä tyytyväisiä olevia, jotka suoltaa tuollaisia mielipiteitä vain siksi, että saisi heittää omaa pahaa oloaan uusille kierroksille
Tottakai se on noin, sysäys siihen sairauteen tuli tällaisilta palstoilta, mutta tottakai oli paljon muitakin ongelmia. Mutta ehkä kokemuksesta voit ymmärtää kuinka vihainen olen ihmisille jotka sanovat kaiken siksi koska se on heidän mielipide, tahallaan ovat ilkeitä ja erittäin ajattelemattomia. Eikä heitä saa millään ymmärtämään miksi se asia joskus pitäisi jättää kirjoittamatta, turhauttavaa

Joskus se voi olla heidän oma lapsensa joka sairastuu, ehkä silloin ymmärtävät mitä nuorempana tekivät.