Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Meillä oli sama vika. Ohjelma lähti käyntii mut ei jatkunu eteenpäin. Syy, koneeseen on kerääntynyt vettä. Eli eiku likaa, kokkareita ja vettä poistamaan koneen sisältä. Siihen tarvitaan oikeen alan ihminen mikäli ei itse koskaan ole astianpesukonetta avannut. Jotenki se sieltä alta avataan se koko helahoito ja sinne on siis kerääntynyt likavettä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Meillä ei maksanu paljoa. En muista hintaa, mut mekin luultiin et hirveen hintasta, mut ei ollu. Mut kaks päivää jouduttiin kyl hänen tuloa odottaa ku oli firmalla kiire.
Mies katto tarkkaan vierestä mitä setä teki, ja nyt äskettäin avasi itse sen sitte sen mukaan mitä muisti, ja hyvin on toiminu taas sen jälkeen yli 10vuotta vanha kone. Kop kop.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:kokeile niin et laitat hanan kii, ja painat ohjelman päälle, pitäis ensin poistaa vettä. näin mä teen kun oon pessy koneen ja heittäny sisään huuhteluvettä, että kone tyhjenee. sit kun kuulen et lopettaa sammutan ohjelman ja tiskaan seuraavan kerran normaalisti.
onko konetta siirretty? poistoputki voi olla litistyny!
Alkuperäinen kirjoittaja vv:kokeile niin et laitat hanan kii, ja painat ohjelman päälle, pitäis ensin poistaa vettä. näin mä teen kun oon pessy koneen ja heittäny sisään huuhteluvettä, että kone tyhjenee. sit kun kuulen et lopettaa sammutan ohjelman ja tiskaan seuraavan kerran normaalisti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vv:kokeile niin et laitat hanan kii, ja painat ohjelman päälle, pitäis ensin poistaa vettä. näin mä teen kun oon pessy koneen ja heittäny sisään huuhteluvettä, että kone tyhjenee. sit kun kuulen et lopettaa sammutan ohjelman ja tiskaan seuraavan kerran normaalisti.
Älä nyt hulluja tee! Ei tiskikoneeseen saa itse mitään vesiä laittaa vaan käytä koneen omia ohjelmia.