K
kyynelsilmäinen
Vieras
Mä en tajuu mun kroppaa! Muutenkin vauvan alulle saanti hankalaa niin sit päälle se et oma kroppa "pettää"/ei toimi kuin pitäs...
Josko vähän taustaa antasin. Kolmatta kovasti toivotaan. Lupa ollut kesäkuusta asti mut ei niin ei
Varhainen km/kemiallinen oli marraskuussa jolloin katson myös menkat alkaneen (8.1.). Seuraavat alkoi sit 14.12. ja nää viimesimmät 29.1. eli todella pitkiä ja epäsäännöllisiä ovat kiertoni. Minulla on todettu pco ja endoakin epäillään. Sain taas metformiinit käyttöön tammikuun alussa. Ennen kakkosta söin myös niitä ja auttoivat hyvin. Nyt taas oireina tiputteluvuoto, kovat menkkakivut koko kierron ajan jne. Kaikki loppui metujen aikaan ja tulin pian raskaaksi. Söin myös terolutteja silloin...
Nyt tää kierto on siis huolenani. Nyt menossa kp 22 ja jotain rusehtavaa limaa tulee. Tuli jo hivenen eilen mut eniten se oli silloin kirkasta. Nyt oli jo kerran pyyhkiessä pienoinen kirkas veriviirukin
Miten mulla voi menkat alkaa jo!? Vai voisko olla ovulaatio? Menkkajomotusta kyl löytyy samoin sukkapuikkotuntemus oikeassa munasarjassa... Näitä samoja tunetmuksia mulla oli kyllä maanatainakin. Mä en enää jaksa pettymystä... Tuntuu niin vaikeelle et tekis mieli vaan luovuttaa... Miks metut ei nyt tehoa vaik annostuskin isompi, miks kroppa oireilee kuin oviksessa mut härnääkin, miks mulla ei voi olla tasainen kierto...Niin paljon miksi, miksi :,(
Josko vähän taustaa antasin. Kolmatta kovasti toivotaan. Lupa ollut kesäkuusta asti mut ei niin ei
Nyt tää kierto on siis huolenani. Nyt menossa kp 22 ja jotain rusehtavaa limaa tulee. Tuli jo hivenen eilen mut eniten se oli silloin kirkasta. Nyt oli jo kerran pyyhkiessä pienoinen kirkas veriviirukin