Miks tänne on ilmestynyt tällästä uskis P#"!%&%#¤(/) AA?

  • Viestiketjun aloittaja giga
  • Ensimmäinen viesti
giga
Menkää oikeesti johonkin omille sivuillenne pelastamaan maailma.
Moralisointia - ei kiitos.
Ja synnitön heittäkööt sen ensimmäisen kiven.

Ja joo oon ateisti, joten älkää loukatko mun vakaamustani hörinöillä.
Ja juuh, kyllä. Kaikesta huolimatta teen hyviä tekoja.
Mut voisiko jokin paikka olla "uskonto vapaa alue"?
Ihan vaikka kohteliaisuudesta. En minäkään mainosta sitä, kuinka omalla elämän tyylilläni tämä maailma ja ihmiset pelastuvat.

 
Älä avaa ketjuja, jotka ei kiinnosta. Ei sulle tuputeta. Eiköhän täällä ole kaikilla oikeus olla. En minäkään uskovaisena kaikkia ketjuja siedä, mutta en siltikään hyökkää ketään vastaan.
En sinuakaan.
 
olen ateisti,minua ei häiritse uskisten keskustelu
Osion nimi on mitäs nyt,täällä saa kukin kirjoittaa mistä aiheesta tahtoo.
Jos jotakuta ei miellytä uskisten kirjoitukset,aina voi hypätä aiheen yli.
 
minä
Täällä saa kirjoittaa mitä haluaa, jos ei tykkää, voi häipyä muualle. Mutta ei tänne kukaan saa tulla vaatimaan, että uskikset muualle. Samantien voisi joku vaatia, että ateistit muualle tms. En itse ole uskis, mutta ei mua haittaa yhtään, jos ne täällä kirjoittaa.
 
giga
... vaikka aihe on vapaa. Kaikille "lajeille" on omat sivustonsa, joten voisiko ajatella että heidän juttunsa ilmestyisivät ihan sellaislla sivustoilla, jotka ovat luodut ihan sitä varten?

Tai vaikka alaotsikkona : Uskonto ja pelastuminen?

 
Täällä on myös sellaisia ihmisiä, joita kiinnostaa jonkinmuunlainenkin keskustelu kuin "Mitäs mä tekisin mun tukalle" tai "Voinko antaa lapselleni nakkia".

Minä en käske sinun mennä muualle. Hyväksytään erilaiset ihmiset osana tätä palstayhteisöä?
 
vieras
Miksi kaikesta muusta saa puhua mutta ei uskosta?

Olen uskovainen ja pidän ennustusketjuja yms. selvänäkijöiden juttuja älyttöminä, mutta en ole vaatimassa niiden poistamista...
 
Omenainen
Kun kerran vaadit että teillä ateisteilla pitäs olla oikeus olla mitä on ja pitäs kohteliaisuudesta muita kohtaan olla kirjottamatta uskosta ni sama se on toiste päin; kohteliaisuudesta voisit antaa uskovaisten kirjotella myös täällä. Kaikilla pitäs olla vapaus aatella miten tahtoo. Myös sulla. Ja onko täällä jossain tosiaan ollut moralisointia? Missä tapauksessa olet näin kokenut?

 
Omenainen
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Jos koko ajan ette tekis tän kaltasia alotuksia, ei täällä edes kukaan puhuisi uskonnosta.
Helluntailaisen puhetta.
Mikäköhän tuosta lauseesta teki jotenkin erityisesti helluntaisen suusta pudonneen?? Mielenkiinnosta kysyn vaan...:)
 
minä
Mä en nyt oikein tajua, miten se edes voi ketään häiritä, jos on joku ketju uskon asioista. Eikö sitä voi vaan sivuuttaa? Niinkun sivuutetaan muutkin keskustelut jotka ei kiinnosta. Onko se nyt niin kamala juttu, että täytyy oikein erikseen tänne valittaa. Get a life..
 
Alkuperäinen kirjoittaja giga:
... vaikka aihe on vapaa. Kaikille "lajeille" on omat sivustonsa, joten voisiko ajatella että heidän juttunsa ilmestyisivät ihan sellaislla sivustoilla, jotka ovat luodut ihan sitä varten?

Tai vaikka alaotsikkona : Uskonto ja pelastuminen?
Tämä nyt on ihan eriasia. Ei tämä olekaan mikään osto- ja myyntipalsta, vaan keskustelu-palsta.
 
pirre von pörreliini
Alkuperäinen kirjoittaja giga:
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
siunausta sinulle, jotta saisit rauhan








Kiitos samoin. Usko itseesi niin tiedät missä jalkasi seisovat, tunne juuresi, niin tiedät mitä vasten nojaat.
Voima on sinussa, ei itsesi ulkopuolella.
heh heh hee, toihan on jostain pikkutyttöjen kaverit kirjasta kopsattu
 
hei
Tämä on tosiaan keskustelu-palsta ja sellaisilla kai saa puhua kaikkeen elämänkirjoon liittyvästä. Toisille uskonto on tärkeä osa elämää, joten miksi siitä ei saisi puhua?

Ja siis, itsekään en kuulu kirkkoon.

Neuvo ärtyneille: uskis-ketjuja ei kannata avata, jos ärsyttää.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ap, se nyt vain on niin että maapallolta et löydä uskontovapaata aluetta. Kuussa saattaa olla elämää, en vain tiedä millaista. Eikös ne sinne suunnittele lentoja lähivuosina ;)
:D
Kerrankin mä voin olla täysin ja kokonaan sun kanssa samaa mieltä!!
 
!!!!
Haista sinä ap sanonko mikä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Ei kukaan ole vaatinut sinunkaltaisillekkaan omaa osiota, vaikka olet tuollainen ahdasmielinen p*ska.

Ei kaikkia aloituksia ole pakko avata kun kerran tietää että aihe ei itseä miellytä.
 

Yhteistyössä