miks tääl kokoajan kirjotetaan et "olin kaupas ja voi kun se teki sitä ja tätä", tai "näin tänään sellasen ja sellasen tyypi" tai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bäää

Vieras
jep jep.. siis miks pitää kirjottaa kokoajan tänne mitä on nähnyt, ja se on tietty niin väärin ja kirjottaa tänne?
miks kirjottaa se tänne mitä näit kaupungilla/kaupas/tarhas..

ihmiset ihmisiä, kaikil omat syynsä vaikkei näyttäiskään just täydelliseltä sun silmiis.. voi olla vain sen kerrankin esim jotain mikä näyttää "susta" tyhmälle, mut normaalisti ei esim toimi niin.

ja heti ajatellaan et joo toi on siis tollanen tyyppi/äiti ym ja haukutaan pystyyn/katotaan pystyyn ja Kirjotetaan täällä! :0

:)

Jotkut kertovat näitä tarinoita vitsinä :)

Taustoja tietämättä on helppo ihmetellä kaikenlaista ja jopa tuomita?
Katsottiin minuakin pitkään, kun kaatosateisena kesäpäivänä kuljin mustat hitsaajalasit päässä sateenvarjon kanssa julkisilla kotiin.
Olin tulossa silmäleikkauksesta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Jotkut kertovat näitä tarinoita vitsinä :)

Taustoja tietämättä on helppo ihmetellä kaikenlaista ja jopa tuomita?
Katsottiin minuakin pitkään, kun kaatosateisena kesäpäivänä kuljin mustat hitsaajalasit päässä sateenvarjon kanssa julkisilla kotiin.
Olin tulossa silmäleikkauksesta :)

siis kyllä mäkin saatan miehelle sanoo esim susta olisin sanonu et kato nyt huh huh.. mut sit kuitenkin aatellu et sil on just joku oma syynsä tai se on vähän "pimee", sorry :)
mut en mä sitä olis muille alkanu levitteleen/kirjotteleen/soitteleen :)

Yhteistyössä