miks tää elämä on nii vaikeeta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko antaa eriävä mielipide..Elämä on just sitä mitä siitä tekee ja mä oon tehnyt omastani iloisen, mielenkiintoisen ja onnellisen. Pieniä vastoinkäymisiä tulee mut niillä ei oo pitkässä juoksussa mitään merkitystä.

Eikä siihen vaikuta raha tai materia, lähinnä asenne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kertokaa mulle! miks kaikki ei vois olla vaa pelkkää iloa ja onnea..

Jos näin olisi, ei sitäkään osaisi sitten arvostaa.

Mutta asenne ratkaisee pitkälle sen miten maailma näyttää itse kullekin makaavan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Pakko antaa eriävä mielipide..Elämä on just sitä mitä siitä tekee ja mä oon tehnyt omastani iloisen, mielenkiintoisen ja onnellisen. Pieniä vastoinkäymisiä tulee mut niillä ei oo pitkässä juoksussa mitään merkitystä.

Eikä siihen vaikuta raha tai materia, lähinnä asenne.

aivan!! juuri näin!! elämän pystyy aika pitkälle itse järjästään. jos siitä tekee vaikean niin onhan se vaikeaa.
kertokaa te muut mikä se on siinä niin vaikeaa?`toki ymmärrän jos on sairastumista tms.. sille ei voi itse vaikuttaa mitään mutta muutoin voi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Pakko antaa eriävä mielipide..Elämä on just sitä mitä siitä tekee ja mä oon tehnyt omastani iloisen, mielenkiintoisen ja onnellisen. Pieniä vastoinkäymisiä tulee mut niillä ei oo pitkässä juoksussa mitään merkitystä.

Eikä siihen vaikuta raha tai materia, lähinnä asenne.

peesaan tätä. Itse voi vaikuttaa niin suuresti omaan onellisuuteen!
 
Onnellinen elämä rakentuu mielenrauhasta. (Cicero)

Se joka ottaa huomioon vain itsensä ja omat etunsa ei voi elää onnellisena. Sinun on elettävä muille, jos haluat elää itsellesi. (Seneca)

Ei onni rakennu saamisesta eikä omistamisesta, vaan siitä, ettei sinulla ole mitään mielihaluja, sillä onni on vapautta. (Epiktetos)

Onnea huvittaa vaihtaa omistajaa: vuoroin se meitä seuraa ja vuoroin taas välttää. Jos osaksesi on tullut vastoinkäymisiä, joilla sallimus koettelee kuolevaisia, niin kestä ne kärsivällisesti äläkä kapinoi kohtaloa vastaan. (Pythagoras)

Aito onni ei asu karjassa eikä kullassa. Onnen asunto on sielu. (Demokritos)
 

Yhteistyössä