Miks sulla ei oo kurahousuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyylilyyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älkääpäs nyt...mulla on kurahousut :) Ei vaan mee nyt päälle, kun on tämä masuasukki kyydissä. Eilen niille ois ollut käyttöä, kun sato pirusti ja oltiin kalassa.

Mulla ainakin on Rukan sadepuku, joka on aikuisten kokoa S. Housut on vyötärömalliset, ei sellaiset haalarit :D Tosin nykyään tulee käytettyä Haltin kalvopukua ennemmin, mut joskus kun mulla ei sellaista ollutm niin sadepukua käytin.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla on:
Mulla ainakin on Rukan sadepuku, joka on aikuisten kokoa S. Housut on vyötärömalliset, ei sellaiset haalarit :D Tosin nykyään tulee käytettyä Haltin kalvopukua ennemmin, mut joskus kun mulla ei sellaista ollutm niin sadepukua käytin.

Mulla on kans tollanen rukan sadepuku jossain. Oli muuten kätevä talleilla aikanaan

Juu, on meillä aikuisillakin kurahousut. Sillä iskällä myös. 3v. meinaskin ei miks iskän ei tartte laittaa ku hänen pitää :D Mut eivätpä nuo kauan viipyneet kun tulivat jo sisään. Pitää mennä ruuanlaittohommiin.

Meillä jokaisella pienimmästä isoinpaan omat Rukka sadeasut. Itseasiassa puhutaan lapsillekin, että laitetaan sadehousut jalkaan, kun on niin märkää. Että mahtaako ne tietää mistä puhutaan hoidossa sitten edes, kun kurikset käsketään laittaa päälle :(

Olen huomannut että todella moni aikuinen kulkee kaatosateellakin ilman sadevaatteita pelkkä ulkoilupuku päällä ihan kuin se nyt niin hyvin vettä pitäisi. Kaatosade kuitenkin kastelee todella reilusti.

Yhteistyössä