Miks pitää polttaa samalla kun työntää vaunuja??

  • Viestiketjun aloittaja tupakoija itsekin..
  • Ensimmäinen viesti
Tupakkaveroylös
Passiivinen tupakointi on jopa haitallisempaa kuin itse tupakointi. Mutta jos haluaa lapselleen tai itselleen keuhkosyövän niin antakaa palaa vaan! Ja COPD se vasta kamala onkin, kuoleminne tapahtuu tukehtumalla siinä taudissa. Ja kyllä, tästä älähtää moni mutta tosiasioita ne ovat, jos ne haluaa kieltää niin ok mutta onhan se nyt taivahan tosi että tupakka on karsinogeeni nro 1.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mulkaisen aina pahasti:
Hävetkää ja menkää itseenne. Taitaa olla kaikki noita lähiö mammoja jotka lastensa lähettyvillä polttaa!!!
varo ettei silmäs tipahda mulkoillessasi!:)

maailmassa on pahempiakin asioita kuin rattaita työntävä tupakoiva äiti!Jestas sentään!
Entäs ne omakotitaloalueitten hyväkäytöksiset isät jotka raiskaa mukulaansa joka jeesuksen ilta,mutta hyvä kuitenkin etteivät polta röökiä rattaillessaan raiskaamansa lapsen kanssa!
Jotain rajaa kuitenkin!
 
vieras
Jos esim koko aamun on kökkinyt sisällä ja lähtee ulos lenkille, niin onhan siihen edelliseen tupakkaan melkoisesti aikaa. Ja jos lapsi on huono nukkumaan ja nukkuu tasan sen ajan, kun vaunut ovat liikkeessä, on kyllä mielestäni parempi polttaa siinä kävellessä, kuin huudattaa lasta vaunuissa sen aikaa kun itse polttelee nurkan takana. Tai jättää yksin sisään kun käy itse pihalla.

Ihan vaan sellainen pointti näille jotka ihmettelevät, että kuinka voi olla niin riippuvainen, ettei lenkin aikaa pysty olemaan polttamatta. En nyt mitenkään halua puolustella tupakoimista yleensä, mutta parempi kai tuokin tapa, kuin jättää esim yksin valvomatta sisään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
jep,taidan ottaa kurat niskaani.... :ashamed:
eli min poltan ku rattaita työnnän ja niin polttaa kaikki mun ystävätkin lapsiensa lähettyvyydellä..
jep tunnustin tosiasian,ei meijän munmielestä tarvitse selitellä kenellekkään omia tapojamme.
en ole huono äiti ja olen hyvä kasvattaja tupakasta huolimatta.
Paitsi ehkä lapsellesi sitten kun hän kärsii passiivisen tupakoinnin terveyshaitoista?
Eh.. Ulkoilmassa vaunuja/rattaita työntäessä ne passiivisen tupakoinnin terveyshaitat joista lapsi siinä tilanteessa kärsii, jää kyllä aika minimiin.

Esimerkkinä; me käytiin eilen koko poppoo, siis minä+ukko+muksu joka makas vaunuissa unilla, kävelyllä. Mies poltti kävelyn aikana tupakin, kävellen samalla mun vieressä (tosin MINÄ työnsin niitä vaunuja sillon). Edes minä, joka sen vieressä kävelin, en sitä savua naamalleni saanut, enkä joutunut hengittämään.

Kertokaa kiihkoilijat mulle, miten se savu vahingoitti meidän lasta, joka ei todellakaan sitä savua joutunut hengittämään? Kaikki se savu hävisi tuulen mukana yläilmoihin, meidän takaoikealle.

Siihen savun suuntaankin pystyy tupakoitsija itse monesti myös vaikuttamaan, voi polttaa vastatuuleen niin että kaikki savu menee juuri sinne vaunun koppaan, tai voi kääntyä myötätuuleen jolloin savu lähtee ihan eri suuntaan.

Enemmän meidän muksu tuollakin reissulla kärsi liikenteen päästöistä ja ympäristön melusta.

Eri asia on sitten, jos sen röökin kanssa mennään ihan lähelle, muksun naaman eteen ja se ihan oikeasti hengittää sitä savua ja niitä myrkkyjä.
En minäkään sitä ymmärtänyt, kun eräs äiti kaupan edessä piti pientä muksua sylissään toisella kädellä ja toisella veti röökiä muksun naaman edessä.
 
jybis harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
jep,taidan ottaa kurat niskaani.... :ashamed:
eli min poltan ku rattaita työnnän ja niin polttaa kaikki mun ystävätkin lapsiensa lähettyvyydellä..
jep tunnustin tosiasian,ei meijän munmielestä tarvitse selitellä kenellekkään omia tapojamme.
en ole huono äiti ja olen hyvä kasvattaja tupakasta huolimatta.
minä myönnän kans,nyt kun säki uskalsit =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
jep,taidan ottaa kurat niskaani.... :ashamed:
eli min poltan ku rattaita työnnän ja niin polttaa kaikki mun ystävätkin lapsiensa lähettyvyydellä..
jep tunnustin tosiasian,ei meijän munmielestä tarvitse selitellä kenellekkään omia tapojamme.
en ole huono äiti ja olen hyvä kasvattaja tupakasta huolimatta.
minä myönnän kans,nyt kun säki uskalsit =)
Kuin myös :) AP,on varmaan nähnyt mut tänään :) Ihan oikeesti jotkut vois hankkia elämän eikä vouhkata tällaisista. ..AP on onneksi itse täydellisyys...että pistää vihaksi tollanen moralisointi...

 
vieras
no parempi mun mielestä polttaa silloin ulkona ollessa kuin ravata tupakilla niin että jättää lapset keskenään sisälle. Monelle se lenkki voi olla päivän ainoa hetki kun edes pääsee tupakalle, ajattelin vaan kun monet ihmettelee että eikö voi olla sen aikaa polttamatta.
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Miä poltan tupakkaa samalla kun työnnän rattaita :whistle:
Enkä koskaan oo ottanu siitä asiasta huonoa omaatuntoa
samoin!! eikä edes hävetä! sisällä kun ei polteta,ja ulkona aina lapset mukana joten poltan sillon.
 
hetkinen
Eli kaikki jotka tupakoi vaunujen kanssa on lenkillä. Siis kun vetoatte et onks ny vaikiaa olla ilman röökiä lenkin ajan. Hahah. Ite poltan vaunujen kanssa vain jos olen sen miettinyt sillein meidän päivään sopivaksi, en yleensä edes polta kun lapsi valvoo, mutta jos niin teen, poltan kun lähdetään kaverille/kauppaan! Ja laps on naama menosuuntaan jo, ja tupakinsavut puhallan sivulle. Mielestäni tuo on parempi ku parvekkeella kärytellä ku muksu pyörii jaloissa väkisinki.. Niin että elkääpä niistä nikotiinituskista puhisko. Kaikki vaunuilijat eivät ole lenkillä.. huhhuh.. Minä kestän lenkin ilman röökiä, tänäänkään en ole vielä polttanut yhtään. taidanpa tästä mennä. Ihanaa! Hyvää tupakatonta elämää, on se oikiasti parempi ku että polttais, kateellinen olen, vaikka itsekin kaksi vuotta olin ilman! Nyt sitten taas yksi tai kaksi per päivä.. :) Ihan voimavarana vielä lähinnä tuo polttaminen! :D Aina voi ajatella että nyt on kiukkunen laps ja ruoka ei toiselle maistu eikä se oikein nukaha unilleenkaan, menenpä tupakille kun tämä sitten nukkuu. Se rauhoittaa mieltä :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
jep,taidan ottaa kurat niskaani.... :ashamed:
eli min poltan ku rattaita työnnän ja niin polttaa kaikki mun ystävätkin lapsiensa lähettyvyydellä..
jep tunnustin tosiasian,ei meijän munmielestä tarvitse selitellä kenellekkään omia tapojamme.
en ole huono äiti ja olen hyvä kasvattaja tupakasta huolimatta.
Paitsi ehkä lapsellesi sitten kun hän kärsii passiivisen tupakoinnin terveyshaitoista?
Eh.. Ulkoilmassa vaunuja/rattaita työntäessä ne passiivisen tupakoinnin terveyshaitat joista lapsi siinä tilanteessa kärsii, jää kyllä aika minimiin.

Esimerkkinä; me käytiin eilen koko poppoo, siis minä+ukko+muksu joka makas vaunuissa unilla, kävelyllä. Mies poltti kävelyn aikana tupakin, kävellen samalla mun vieressä (tosin MINÄ työnsin niitä vaunuja sillon). Edes minä, joka sen vieressä kävelin, en sitä savua naamalleni saanut, enkä joutunut hengittämään.

Kertokaa kiihkoilijat mulle, miten se savu vahingoitti meidän lasta, joka ei todellakaan sitä savua joutunut hengittämään? Kaikki se savu hävisi tuulen mukana yläilmoihin, meidän takaoikealle.

Siihen savun suuntaankin pystyy tupakoitsija itse monesti myös vaikuttamaan, voi polttaa vastatuuleen niin että kaikki savu menee juuri sinne vaunun koppaan, tai voi kääntyä myötätuuleen jolloin savu lähtee ihan eri suuntaan.

Enemmän meidän muksu tuollakin reissulla kärsi liikenteen päästöistä ja ympäristön melusta.

Eri asia on sitten, jos sen röökin kanssa mennään ihan lähelle, muksun naaman eteen ja se ihan oikeasti hengittää sitä savua ja niitä myrkkyjä.
En minäkään sitä ymmärtänyt, kun eräs äiti kaupan edessä piti pientä muksua sylissään toisella kädellä ja toisella veti röökiä muksun naaman edessä.
näinhän se on ne ympäristöpäästöt, heh hyvä selitys. Minusta se on äärettömän kuvottavaa, kun mamma polttaa röökiä ja työntelee vaunuja.
Vatsa pystyssä röökaajat ovat sitten kasti erikseen huoh

 
ei ap
Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:
säkin elämä! ärsyttää kaikenmoiset valittajat..vaikka itepoltanki ja oon polttanu vaunuja työntäessä ni en mä sinne kärryyn niit savuja puhalla..helppoha sun onn sanoo jos et polta. :kieh:
tosiaan kalahtaa..toivonmukaan kirjoitus pisti edes miettimään.

 
ei vaan passiivinen
Passiivinen tupakointi on oma lukunsa, mut lapsi voi allergisoitua tupakan HAJULLE. Vaikka kuinka äiti tai isi kulta polttas vain ulkona, se haju jää vaatteisiin ja sille voi lapsi allergisoitua.
 

Yhteistyössä