Miks pitää polttaa samalla kun työntää vaunuja??

  • Viestiketjun aloittaja tupakoija itsekin..
  • Ensimmäinen viesti
tupakoija itsekin..
Onko se niin vaikeeta pysähtyy hetkeks, ja mennä vähän sivummalle, eikä puhallella niitä savuja vauvan päälle:( Taas näin kävelyllä kaks tollasta tapausta,ärsyttää!
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Itse en enää tupakoi mut miten se savu sinne vauvan päälle joutuu? Yleensä ku savu nousee ylös ja hajoo ku vaunut on pääsääntösesti äidin pään alapuolella. Tuskin kukaan tähtää vaunuihin ja hönkäsee just vauvaa kohi...
No kyllähän se siinä leijailee, äskenkin kun oltiin kaupungilla niin kokoajan kauhee käry kun kaikkien täyty poltaa ahtaalla torilla :x
 
Kyllähän sitä tupakinsavua tulee vähän joka suunnalta, kun ulos lähtee tai vaikka kahville istahtaa johonki. Mutta siis onko jotku oikeasti niiiiin riiippuvaisia, että täytyy polttaa kesken lenkin? Siis mun ketjupolttaja mieskin pystyy tekeen lenkin pojan kans ilman tupakkia.
 
Mulkaisen aina pahasti
Se kaikista kamalimman näköistä mitä myös tiedän!!!!!!!! Meillä anopilla kessu suussa aina, myös lasten lähettyvillä ja työntelee vaunuja myös silloin! Hitto mitä tapoja. Meillä isäntä polttaa mut menee aina todella kauaks sen kessunsa kanssa lapsista eikä sille tulis mielenkään työntää rattaita kessu suussa! Hävetkää te kessuttelijat jotka poltatte samalla kun työnnätte.
 
aave
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mä en ole polttanut rattaita viedessä ihan siksi etten kehtaa. Mutta poltan kyllä esim. terassilla lapsen leikkiessä vieressä, joten eipä se sen parempi ole :ashamed:
No torilla nyt ei sun savut paljon enää paina, kun sitä tosiaan tulee joka tuutista :D
Tarkoitti varmaan omalla terassilla? Sillain teen minäkin joskus ja ei sekään varmaan hyvä ole.
 
jep,taidan ottaa kurat niskaani.... :ashamed:
eli min poltan ku rattaita työnnän ja niin polttaa kaikki mun ystävätkin lapsiensa lähettyvyydellä..
jep tunnustin tosiasian,ei meijän munmielestä tarvitse selitellä kenellekkään omia tapojamme.
en ole huono äiti ja olen hyvä kasvattaja tupakasta huolimatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aave:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mä en ole polttanut rattaita viedessä ihan siksi etten kehtaa. Mutta poltan kyllä esim. terassilla lapsen leikkiessä vieressä, joten eipä se sen parempi ole :ashamed:
No torilla nyt ei sun savut paljon enää paina, kun sitä tosiaan tulee joka tuutista :D
Tarkoitti varmaan omalla terassilla? Sillain teen minäkin joskus ja ei sekään varmaan hyvä ole.
Kyllä mun mies polttaa omalla terassilla, vaikka pojan kans oltais siinä pihalla. Tuleehan siinä kuitenkin etäisyyttä. Ja polttaa jos vaunujen kans ollaan kaupungissa, mutta menee edemmäs. Enkä minä moralisoi, niitä jotka polttaa lastenvaunujen kanssa, mutta ihmettelen, kuinka riippuvainen täytyy tupakista olla, ettei lenkin ajan pysty olemaan polttamatta.
Kun poikaa käytän kärrylenkillä, niin yksi oleellinen seikka on, että poika pääsee happihypylle...
 
yök
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
jep,taidan ottaa kurat niskaani.... :ashamed:
eli min poltan ku rattaita työnnän ja niin polttaa kaikki mun ystävätkin lapsiensa lähettyvyydellä..
jep tunnustin tosiasian,ei meijän munmielestä tarvitse selitellä kenellekkään omia tapojamme.
en ole huono äiti ja olen hyvä kasvattaja tupakasta huolimatta.
Paitsi ehkä lapsellesi sitten kun hän kärsii passiivisen tupakoinnin terveyshaitoista?
 

Yhteistyössä